Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@10:09:02 GMT

وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۳۳۱

وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون ضد جاسوسی اعلام کرد: با استعانت از الطاف الهی و با تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، به دنبال ضربات پی در پی به سرویس‌های جاسوسی نظام سلطه، تعدادی از جاسوسان مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی مذکور شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  افسران اطلاعاتی بیگانه با بهره گیری از روش‌های پیچیده و متنوع اطلاعاتی، درصدد انجام جاسوسی نسبت به پروژه‌های هسته ای، سیاسی، اقتصادی، نظامی و زیرساختی با هدف سرویس‌های اطلاعاتی سیا، موساد و برخی کشور‌های اروپایی مرتبط با پرونده‌های جاسوسی اخیر؛ خرابکاری در زیرساخت ها، پروژه ها، تشدید تحریم‌های ظالمانه و ممانعت از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به دانش و تکنولوژی‌های نوین و همچنین ایجاد چالش در روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های همسو بوده که این تلاش‌ها و اقدامات مذبوحانه با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، با شکست مواجه شد.   معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه افرد فریب خورده، خائن و دشمنان آشکار و پنهان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در راستای امنیت ملی در هیچ نقطه‌ای از دایره اشراف و اقدام سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در امان نبوده و به ملت شریف و عزیز ایران اسلامی اطمینان می‌دهیم با هر توطئه دشمنان متخاصم، با قاطعیت مقابله و برخورد خواهیم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات دستگیری 5 تیم جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری از استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست هفتم اکتبر و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در صدد استعفا از مقام خود است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد رئیس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه استعفای خود را به سبب شکست هفتم اکتبر و پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.

این روزنامه اشاره کرد که این اولین استعفای یک مقام نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.

کد خبر 6085219 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان