Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش از کارهای جدیدی که به ایام محرم حسینی می‌رسد، کارهای نمایشی مدافعان سلامت و جشنواره رادیویی هفته دفاع‌مقدس که با همکاری انجمن تئاتر دفاع‌مقدس اتفاق می‌افتد، خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا افتخاری مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  به جشنواره راویان حماسه که در ایام دفاع‌مقدس برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: راویان حماسه با همکاری انجمن تئاتر دفاع‌مقدس نمایش‌های رادیویی و روایتگری‌هایشان را در هفته دفاع‌مقدس به نمایش می‌گذارند و در آبان‌ماه اختتامیه‌شان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به سریال‌های ویژه ایام محرم رادیو نمایش، توضیح داد: اتفاقات جدیدی در راهند؛ قصه واقعه که دو نمایش سریالی 28 قسمته 30 دقیقه‌ای و 15 دقیقه‌ای از زبان شخصیت‌هایی که در واقعه کربلا حضور داشتند، است. داستان دیگر هم به نام "سریر" قصه مداحی‌ها و نقد اشعاری است که در این حوزه استفاده می‌شود.

افتخاری به ادامه ساخت نمایش‌های مربوط به مدافعان سلامت و ماجراهای کووید 19 اشاره کرد و افزود: نمایش‌های کووید 19 را تحت عنوان شهدای سلامت روی آنتن بردیم چند سریال دیگر را در دستِ تولید داریم و "اورژانس" نمایشی است که ویژه پرستاران طراحی کردیم که از اول مهرماه به آنتن رادیو نمایش برسد و البته برای مدافعان سلامت و ماجراهای کووید 19 کماکان کارهایی در دستِ تولید داریم که به نوبت پخش خواهند شد. 

او درباره تداوم پخش برنامه "نمای رادیو" کار مشترک رادیو نمایش و شبکه نسیم، گفت: فعلاً برنامه متوقف شده تا با طراحی و ساختاری جدید، مجدداً به آنتن برگردد. 

رادیو نمایش وارد داستان‌های افسانه‌ای شدروایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایرانرقابت آثار کوتاه رادیویی "کار و تولید" در ایستگاه پایانی/ معاون صدا: نباید به دنبال کالاهای خارجی باشیم

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی ویروس کرونا ماه محرم شبکه نسیم تلویزیون رادیو نمایش رادیو بیشتر بخوانید... "کوچه نقاش‌ها" سریال می‌شود/ مذاکره برای ساخت زندگی فرمانده ضدانگلیسی ارتش سریال‌های بدون سلبریتی هم پربیننده می‌شوند!/ "سریال ملی" سیاست ساختمان شیشه‌ای قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "کوچه نقاش‌ها" سریال می‌شود/ مذاکره برای ساخت زندگی فرمانده ضدانگلیسی ارتش سریال‌های بدون سلبریتی هم پربیننده می‌شوند!/ "سریال ملی" سیاست ساختمان شیشه‌ای واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی ویروس کرونا ماه محرم شبکه نسیم تلویزیون رادیو نمایش رادیو پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وزیر بهداشت: تکلیف کسانی که در مسئله عزاداری محرم از رهبری جلوتر می‌روند روشن است ۲ آیا وضو یا غسل با وجود خالکوبی صحیح است؟ ۳ «مولان» بالاخره در سینماهای چین اکران می شود ۴ حضور جمشید هاشم پور در فیلم «برای مرجان» ۵ ماجرای احسان علیخانی و امیر آقایی چه بود؟/ اولین واکنش تهیه‌کننده آقازاده به انتقادات ۶ کاهش تمایل به واردات کاغذ از سوی تجار/ادامه‌دار بودن عدم تخصیص ارز خطرناک است ۷ راهکاری برای گشایش در زندگی/ برکت ویژۀ الهی در گروی خدمت به پدر و مادر است ۸ حاج قاسم جبهه فرهنگی کیست؟/ خیانت به موسیقی دفاع مقدس/ موسیقی در غرب به نقطه پایان رسیده است مهمترین اخبار فرهنگی خاطره‌بازی با محمود پاک‌نیت/ مردی که هنوز هم "خانِ" تلویزیون است مدل مصوب عزاداری محرم، نقشه شیعه انگلیسی را به حاشیه خواهد برد/ بسیج پای‌کار سلامت عزاداران حسینی است کاهش تمایل به واردات کاغذ از سوی تجار/ادامه‌دار بودن عدم تخصیص ارز خطرناک است شناسه وزارت کار یا شناسه حرفه‌ای کار؛ کدام یک باید ملاک حضور صنوف در انتخابات خانه سینما باشد؟ مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی ویروس کرونا ماه محرم شبکه نسیم تلویزیون رادیو نمایش رادیو رسانه ملی ویروس کرونا ماه محرم شبکه نسیم تلویزیون رادیو نمایش رادیو رادیو نمایش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)

ایسنا نوشت: «بدل» و «رخنه» دو سریال جدید تلویزیون هستند که پخش‌ آنها در شبکه‌های تلویزیونی قطعی شده است.

دو سریال «رخنه» و «بدل» که پخش آنها در تلویزیون قطعی شده است، درام‌های معمایی و کمدی هستند. سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که سال گذشته ـ ۱۴۰۲ کلید خورد.

مهدی شفیعی، تهیه‌کننده «رخنه» است و امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی، مریم کاویانی رامتین خداپناهی، علیرام نورایی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علی غفاری پیش از این فیلم و سریال‌های مختلفی را به تولید رسانده است که «بچه مهندس» و سریال «خداداد» از جمله آنها است.

سریال «بدل» نیز محصول جدید سیمافیلم است که ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.

شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد. او که بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است. او در این سریال‌ هم به ایفای نقش پرداخته است.

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از مهمترین آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است. سریال تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علی‌رضا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی تولید شده است و پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود اما به پخش نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ... منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید

دیگر خبرها

  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم