Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، بیست و دوم مرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/5/22؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

انتقال پیکان به بندرعباس تکذیب شد

به گزارش طرفداری، خبر انتقال پیکان به بندرعباس تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش یکی از خبرگزاری ها به نقل از استاندار هرمزگان از آغاز مذاکره این مقام سیاسی با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای انتقال امتیاز تیم پیکان تهران به استان هرمزگان خبر داد.

 فریدون همتی، استاندار هرمزگان که به دیدار فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رفته بود، ادعا کرد در راستای تقویت روحیه جوانان هرمزگان، قصد داریم امتیاز تیم لیگ برتری پیکان را به بندرعباس منتقل کنیم اما دقایقی قبل یکی از مدیران ارشد سازمان لیگ به طرفداری گفت: امکان چنین انتقالی طبق قوانین لیگ برتر وجود ندارد.

به گفته این شخص، انتقال امتیاز یک باشگاه چه در لیگ برتر و چه در لیگ آزادگان از یک استان به استان دیگر ممنوع است. طی سال های گذشته هم برخی افراد مدعی بودند می خواهند امتیاز تیم های لیگ برتری را خریداری کنند و به استان دیگری ببرند که فدراسیون فوتبال مطابق آیین نامه سازمان لیگ با این کار مخالفت کرد.

سالی که ملوان بندر انزلی به لیگ آزادگان سقوط کرد، انزلی چی ها حاضر بودند با مبلغ بالایی امتیاز تیم نفت تهران را خریداری کنند که چنین اجازه ای به آنها داده نشد. همچنین وقتی زنوزی امتیاز تیم تراکتور را خرید، برای گسترش فولاد تبریز در بابل مشتری دست به نقد وجود داشت و مالک خونه به خونه بابل حاضر بود امتیاز این تیم تبریزی را به شهر شمالی منتقل کند که باز هم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مخالفت کردند.

با این حساب انتقال پیکان از تهران به بندرعباس منتفی است و به نظر می رسد فقط بعد تبلیغاتی داشته باشد!

داریوش شجاعیان با استقلال دو ساله تمدید کرد

داریوش شجاعیان با حضور در محل باشگاه استقلال، قراردادش را به مدت دو سال با این تیم تمدید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، همانطور که روز گذشته احمد سعادتمند وعده داده بود که قرارداد بازیکنان استقلال تمدید شود، امروز اولین بازیکن قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

داریوش شجاعیان هافبک خوش تکنیک، طراح و بازیساز استقلال با بدشانسی و به دلیل مصدومیت بخشی از فصل جاری را از دست داد و مطمئنا در فصل پیش روی مانند گذشته دل هواداران را شاد خواهد کرد.

قرعه کشی جام حذفی / دربی اضافی

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساعت 15:00 به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش طرفداری، پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان تکلیف چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شد. استقلال، پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان چهار تیم حاضر در این مرحله هستند. نتیجه این قرعه کشی به شرح زیر است:

تیم میزبان

تیم مهمان

تاریخ برگزاری

پرسپولیس

استقلال

4 یا 5 شهریور

تراکتور

نفت مسجد سلیمان

4 یا 5 شهریور

با توجه به قرعه کشی انجام شده، استقلال و پرسپولیس برای بار سوم در این فصل به مصاف هم می روند تا برای مشخص شدن یک پای فینال شاهد یک دربی جذاب باشیم. تراکتور و نفت مسجدسلیمان هم در این مرحله مقابل هم قرار خواهند گرفت.

لیگ اروپا:

وولورهمپتون 0-1 سویا؛ صعود دراماتیک شاگردان لوپتگی به نیمه نهایی شاختار دونتسک 4-1 بازل؛ نماینده اوکراین، حریف اینتر در نیمه نهایی

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 11 آگوست 2020

روبرتو دونادونی از هدایت شنژن چین برکنار شد / رسمی

با تایید باشگاه شنژن چین؛ روبرتو دونادونی به دنبال نتایج ضعیف شنژن و قرار گرفتن در قعر جدول سوپرلیگ چین، از سمت خود برکنار شده است. روبرتو دونادونی 56 ساله، سابقه هدایت بولونیا، پارما، کالیاری، ناپولی و جنوا را نیز در کارنامه دارد. او سرمربی تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2008 بود.

کایل واکر پیترز با قراردادی 5 ساله به ساوتهمپتون پیوست / رسمی

به نقل از وبسایت ساوتهمپتون، این باشگاه قرارداد قرضی کایل واکر پیترز، مدافع راست انگلیسی را به دائمی تبدیل کرده است. او در نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی از تاتنهام به ساوتهمپتون پیوسته بود و نمایشی که در این مدت داشت باعث شد این باشگاه او را خریداری کند. قرارداد واکر پیترز با قدیس ها تا 2025 اعتبار خواهد داشت. گفته می شود هزینه انتقال حدود 12 میلیون پوند بوده است.

کمیل گلیک به بنونتو پیوست / رسمی

باشگاه بنونتو که به تازگی به سری آ صعود کرده اعلام کرد با موناکو برای خرید کمیل گلیک به توافق رسیده و با این مدافع لهستانی قراردادی تا 30 ژوئن 2020 امضا کرده است.

پیر امیل هویبرگ به تاتنهام پیوست / رسمی

پیر امیل هویبرگ با عقد قراردادی پنج ساله به ارزش 15 میلیون پوند از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست.

چارلی آلن به لیدز یونایتد پیوست / رسمی

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیدز یونایتد، چارلی آلن بازیکن 16 ساله باشگاه لینفیلد با امضای قراردادی سه ساله راهی لیدز یونایتد شد. این بازیکن اهل ایرلند شمالی با حضور در ترکیب لینفیلد در 15 سالگی به جوانترین بازیکن تاریخ لینفیلد بدل شد.

آلفونسه آرئولا با جدایی از رئال مادرید به پاری سن ژرمن برگشت / رسمی

با تایید وب سایت رئال مادرید، پس از پایان قرارداد قرضی آلفونسه آرئولا با رئال مادرید، این دروازه بان فرانسوی به پاری سن ژرمن بازگشت.

نیکولاس گایتان به براگا پیوست / رسمی

با اعلام وب سایت براگا، نیکولاس گایتان، وینگر آرژانتینی در انتقالی آزاد از لیل به براگا پرتغال پیوست. قرارداد گایتان با براگا یک ساله است اما این قرارداد می تواند برای یک سال دیگر نیز تمدید شود. گایتان جانشین ترینکائو می شود که راهی بارسلونا شده است.

جاناتان دیوید از خنت به لیل پیوست / رسمی

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیل، جاناتان دیوید مهاجم جوان باشگاه خنت به لیل فرانسه پیوست. این مهاجم 20 ساله کانادایی در 27 بازی فصل 2019/20 لیگ بلژیک موفق به ثبت 18 گل و 8 گل پاس گل شد. او جانشین ویکتور اوسیمن می شود که به تازگی با ترک لیل به ناپولی پیوست. رقم این انتقال 30 میلیون یورو گزارش شده است.

داوید سیلوا به لاتزیو پیوست / غیر رسمی

به نقل از فابریتزیو رومانو، داوید سیلوا که قراردادش به زودی با منچسترسیتی به پایان می رسد، طی روزهای آینده به صورت رایگان راهی لاتزیو می شود و قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد. داوید سیلوا پیش تر نیز به هم تیمی هایش در منچسترسیتی گفته بود به لاتزیو می رود تا با این تیم فاتح سری آ شود.

کای هاورتس | آغاز مذاکرات چلسی و بایرلورکوزن

به نقل از فابریتزیو رومانو، کای هاورتس خواهان پیوستن به باشگاه چلسی است و این موضوع را به مسئولان بایرلورکوزن اعلام کرده است. سران چلسی پس از حذف لورکوزن از لیگ اروپا، مجددا مذاکرات خود را برای جذب هاورتس آغاز کرده اند و از رسیدن به توافق نهایی با این باشگاه اطمینان زیادی دارند. همچنین کریستین فالک نیز ادعا کرده است که اعضای بایرلورکوزن پس از کنار رفتن از لیگ اروپا، به مدت دو هفته استراحت خواهند کرد و این یک بازه زمانی بسیار مناسب برای سران چلسی است تا انتقال هاورتس را نهایی کنند.

داگلاس کاستا، گزینه جانشین منچستریونایتد در صورت عدم جذب سانچو

به نقل از دیوید اورنشتاین، منچستریونایتد در تلاش است تا انتقال جیدون سانچو از دورتموند را نهایی کند اما سران این باشگاه برای فروش وینگر جوان خود خواهان 120 میلیون یورو هستند و منچستریونایتد نیز حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست. در صورتی که دو طرف بر سر انتقال سانچو به توافق نرسند، سران منچستریونایتد برای جذب داگلاس کاستا از یوونتوس اقدام خواهند کرد

یوونتوس وارد کورس جذب ساندرو تونالی نمی شود

به نقل از رومئو آگرستی، با وجود انتصاب پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس، این باشگاه وارد کورس جذب ساندرو تونالی از برشا نخواهد شد و همچنان تیم های اینتر و میلان شانس بالاتری برای جذب این هافبک بااستعداد دارند. پرونده انتقال تونالی به یوونتوس را باید بسته شده بدانیم و آینده او در بیانکونری رقم نخواهد خورد.

لیونل مسی، آپارتمانی در شهر میلان خریداری کرده است

پس از اینکه گزارش شد پدر لیونل مسی، آپارتمانی در شهر میلان خریداری کرده است، اکنون طبق ادعای اسپورت مدیاست؛ لیونل مسی نیز آپارتمانی در شهر میلان و در نزدیکی دفتر باشگاه اینتر خریداری کرده است. اگرچه گفته می شود خرید آپارتمان توسط مسی و پدرش بیشتر جنبه سرمایه گذاری دارد، با این حال همین موضوع دوباره شایعه انتقال ستاره بارسلونا به اینتر را داغ کرده است.

لاتزیو در آستانه جذب ودات موریکی

لاتزیو علاوه بر داوید سیلوا قصد دارد یک خرید دیگر نیز انجام دهد. لاتزیو که برای جذب ودات موریکی، مهاجم 26 ساله اهل کوزوو فنرباحچه وارد عمل شده بود، به جذب او نزدیک شده و مذاکره آن ها با فنرباحچه در مرحله پیشرفته ای است. انتظار می رود به زودی انتقال موریکی به لاتزیو با 16 میلیون یورو قطعی شود.

امیل روباک، مهاجم 17 ساله سوئدی به میلان می پیوندد

به گزارش وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ میلان برای خرید امیل روباک، مهاجم 17 ساله و 186 سانتی متری سوئدی، مبلغ 1.5 میلیون یورو به همربی می پردازد. این بازیکن مدت ها مدنظر آرسنال قرار داشت اما در نهایت راهی میلان خواهد شد. امیل روباک عضو تیم زیر 17 سال سوئد است. گفتنی است زلاتان ابراهیموویچ بخشی از مالکیت باشگاه همربی را در اختیار دارد.

دوایت مک نیل | یوونتوس، میلان، وولورهمپتون و لسترسیتی به دنبال وینگر جوان برنلی

به نقل از اسکای، باشگاه های لسترسیتی، وولورهمپتون، میلان و یوونتوس به جذب دوایت مک نیل، وینگر جوان باشگاه برنلی علاقه نشان داده اند.

پائولو دیبالا به رئال مادرید نخواهد رفت؛ شایعات معاوضه با ایسکو حقیقت ندارد

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ هیچ مذاکره ای میان یوونتوس و رئال مادرید بر سر انتقال پائولو دیبالا صورت نگرفته است و رئال مادرید نمی خواهد پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای جذب مهاجم 26 ساله بانوی پیر ارائه دهد. بحث معاوضه ایسکو و دیبالا نیز جدی به نظر نمی رسد.

یوونتوس و آرسنال | احتمال معاوضه الکساندر لاکازت با کریستین رمرو یا داگلاس کاستا

به گزارش دیوید اورنشتاین، یوونتوس در این تابستان به دنبال یک مهاجم جدید است و الکساندر لاکازت می تواند با رقم 35 میلیون یورو لندن را ترک کند. قرارداد او با آرسنال در ژوئن 2022 به پایان می رسد و توپچی ها حاضرند برای معاوضه هم مذاکره کنند. یوونتوس می تواند با پیشنهاد معاوضه یکی از بین داگلاس کاستا یا کریستین رومرو، میکل آرتتا را اغوا کند تا معاوضه بین دو باشگاه صورت بگیرد. 

لسترسیتی از موضع خود برای فروش بن چیلول با مبلغ 80 میلیون پوند کوتاه آمده است

به نقل از اسکای، سران چلسی تاکنون موفق نشده اند بر سر خرید بن چیلول با مسئولان لسترسیتی به توافق برسند و این دو باشگاه روی مبلغ فروش چیلول اختلاف نظر دارند. در ابتدا سران لسترسیتی ارزش بن چیلول را 80 میلیون پوند می دانستند اما با گذشت زمان، آن ها از موضع خود کوتاه آمده و حاضر به فروش چیلول با مبلغ کمتری نیز هستند. 

علاقه مندی چلسی به نیکولاس تاگلیافیکو

به نقل از منابع اسکای در انگلستان؛ چلسی به جذب نیکولاس تاگلیافیکو علاقه مند است. این بازیکن 27 ساله تاکنون 25 بار برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفته است. تاگلیافیکو در 38 مسابقه برای آژاکس در فصل گذشته به میدان رفت و موفق به ثبت 5 گل و 7 پاس گل شد. قیمت این بازیکن حداقل 25 میلیون یورو خواهد بود.

مارتین اودگارد با درخواست زین الدین زیدان به رئال مادرید بر می گردد

به نقل از مارکـا، زیدان معتقد است که مارتین اودگارد، آماده چالش بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید است و بعد از عملکردی که در رئال سوسیداد داشت، هیچ جای شکی برای منتقدان باقی نمی گذارد و مطمئناً می تواند برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم بجنگد.

ماریو گوتسه پیشنهاد اینتر میامی را رد کرد

به نقل از بیلد، ماریو گوتسه پیشنهادی از اینتر میامی برای انتقال به MLS دریافت کرده، اما این پیشنهاد توسط زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 رد شده است.  ماریو گوتسه همچنان علاقه مند است به فوتبالش در اروپا ادامه دهد.

یوونتوس، قرارداد گونزالو هیگواین را فسخ می کند

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ درحالیکه فسخ قرارداد یوونتوس با بلیز ماتویدی قطعی شده و این بازیکن به زودی راهی اینتر میامی می شود، یوونتوس فرصت را هدر نمی دهد و درحال رسیدگی به وضعیت گونزالو هیگواین است. فسخ قرارداد با گونزالو هیگواین، راحت نخواهد بود چراکه این مهاجم 32 ساله آرژانتینی برای فسخ قرارداد، درخواست غرامت خواهد کرد.

صبحانه ورزشی 1399/5/22؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی خاطره بازی رضا شاهرودی عادل کلاه کج در تولد دخترش صبحانه ورزشی 99/5/22 / تولدت مبارک تیکسی بگریستین (55) جبرئل سیسه (39) کلاس یان هانتلار (37) تام‌ کلورلی (31) ویسام بن یدر (30) ماریو بالوتلی (30) آرتور ملو (24) ماتیاس دلیخت (21) صبحانه ورزشی 99/5/22؛ بسته ویدیویی صبح چهارشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی رسمی باشگاه امتیاز تیم نیمه نهایی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا و بیهوش شدن ایوان اندیکا در جریان بازی رم، تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 15 آوریل 2024) بودند.

اندیکا بیمار شد، مسابقه به حالت تعلیق درآمد
وحشت بزرگ در زمین فوتبال
اینتر؛ دربی برای ستاره دوم هراس پیرامون اندیکا
او در زمین غش کرد؛ درد قفسه سینه
اینتر ستاره‌ دوم را می‌بیند
ناپولی ناکام؛ خطاها و هو شدن آسودگی درباره اندیکا؛ مشکل سلامتی مدافع رم بازی را معلق کرد
باجو به زیرکزی رای داد و ییلدیز را تشویق کرد ژابی آلونسوی خردمند
تبریک و با آرزوی بهترین‌ها قیصر جدید
ژابی آلونسو، بایرلورکوزن را برای اولین بار در تاریخ 120 ساله‌اش قهرمان کرد رقبا لغزیدند، امتیاز برای پپ
سیتی، همه مال توست
کلوپ: لایق قهرمانی نیستیم؛ آرتتا: باید برخیزیم و تلاش کنیم روزی که ورق قهرمانی برگشت
​​​​​​بعد از فروپاشی لیورپول و آرسنال در خانه، حالا سیتی تعقیب می‌شود

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بی‌حوصلگی و کم دقتی از عوارض تغذیه نامناسب دانش‌آموزان است
  • ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • نوشیدنی‌هایی که می‌توانید برای کاهش وزن در صبحانه بنوشید
  • ورزشی‌های بیست و ششم فروردین ماه در استان سمنان
  • نجات شیاطین خوش‌شانس با VAR؛ یوونتوس صفر گرفت
  • (ویدئو) طرز تهیه یک صبحانه مقوی
  • خریدهایی که قطعی شده: 14 انتقال اروپایی (عکس)
  • ناامیدی یونایتد برای گلزنی؛ تن هاخ شماره 9 می‌خواهد