Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:29:19 GMT

استخرهای فاروج و گرمه رنگ آب را می بینند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۵۸۵

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: دو پروژه ساخت استخر فاروج و گرمه از ۱۰ سال گذشته(سال ۸۹) در این استان آغاز شده و هنوز پیشرفت فیزیکی آن ها به نصف نرسیده است.

برات وثوقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این دو پروژه از مصوبات دور دوم سفر دکتر احمدی نژاد به خراسان شمالی است، اظهارکرد: این در حالی است که پیشرفت فیزیکی هر دو پروژه ۴۵ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دیگر فرایند واگذاری این دو پروژه به بخش خصوصی نیز انجام شده است اما بخش خصوصی نیز به این دو پروژه برای تکمیل آن ورود پیدا نکرده است.

وثوقی ادامه داد: از آنجاییکه بعد از آغاز پروژه استخر در فاروج آموزش و پرورش نیز اقدام به ساخت استخر کرد، شاید وجود دو استخر برای سرمایه گذار در شهر فاروج و گرمه صرفه اقتصادی نداشته باشد به همین علت آن ها نیز برای به دست گرفتن پروژه ها ورود پیدا نکرده اند.

وی اظهارکرد: در حال حاضر برای تکمیل هر دو پروژه مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تاکنون برای هر یک از آن ها یک میلیارد تومان نیز هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پیشنهاد تغییر کاربری هر دو پروژه به یک پروژه ورزشی دیگر نیز داده شده است اما از آنجاییکه این پروژه ها با کاربری استخر طراحی شده اند، با این پیشنهاد نیز موافقت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هر دو پروژه در حال مستحلک شدن هستند و باید هر چه سریع تر برای آن ها تدبیری اندیشیده شود.

به گفته وی برای پروژه استخر فاروج حتی بخشی از تاسیسات نیز خریداری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استخر خراسان شمالي دو پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد

حسین یعقوبی  اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد. 

پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

منبع: ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد