Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:34:40 GMT

مسابقه «عکاسی رنـج نـامه»

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۸۶۵۸

مسابقه «عکاسی رنـج نـامه»

کانون یاریگران دانشگاه صنعتی شریف، دومین دوره مسابقه عکاسی «رنج‌نامه» با موضوع آسیب‌های اجتماعی در بستر جامعه را به همراه نمایشگاه عکس، برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه با هدف ایجاد آگاهی در خصوص آسیب‌های اجتماعی، تقویت فرهنگ جامعه‌دوستی و نوع‌دوستی، به تصویر کشیدن عینی و مستند آسیب‌های اجتماعی و ارائه ایده‌های نو و خلاقانه جهت حل معضلات اجتماعی و همچنین ایجاد نشاط و پویایی و برپایی بستری مناسب به منظور به وجود آمدن فضای رقابت سالم و شناسایی عکاسان جوان و با استعداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آثار  ارسالی باید  بصورت فایل jpg با حداقل حجم هر فایل یک مگابایت و حداکثر سه مگابایت باشد و محدودیتی در سال تولید عکس نیست و عکاسان می‌توانند عکس‌های گذشته خود را که منطبق با موضوع مسابقه است ارسال کنند.

احسان رافتی (مدرس عکاسی)، فرهود نصیری (عضو اصلی انجمن عکاسان ایران) و نوا جمشیدی (عکاس مستند و دبیر جشنواره عکاسی انجمن ام‌اس ایران) هیئت داروان این مسابقه را تشکیل می دهند.

این نمایشگاه به صورت مجازی و در گالری آنلاین دوربین‌نت از ۱۴ الی ۲۶ شهریورماه برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مردادماه است.

علاقمندان جهت ثبت‌نام، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب‌سایت کانون یاریگران به آدرس Yarigaran.Sharif.ir/RanjName مراجعه کنند.

لازم به ذکر است نمایشگاه عکس رنج‌نامه یک رویداد خیریه است که درآمد حاصل از فروش آثار به همراه سایر وجوه جمع آوری شده در طول پروسه برگزاری مسابقه و نمایشگاه صرف امور خیریه در زمینه کودکان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی گفت: با توجه به دهه حماسه که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۳ خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

حسین عباس‌زاده افزود:تاکنون شاهد برگزاری ۳ دوره جایزه ملی داستان حماسی بوده‌ایم که به صورت ملی برگزار شده است و از سال گذشته چهارمین دوره داستان حماسی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در خرداد ماه اختتامیه چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره با محوریت داستان‌های حماسه تاریخی، حماسه بومی و حماسی دینی در دو قالب داستان کوتاه و رمان است که شرکت‌کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی افزود: پس از انتشار فراخوان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی نشست‌هایی تخصصی در سراسر کشور و در استان‌های مختلف تحت عنوان معرفی کلی داستان حماسی، نحوه نگارش و آشنایی شرکت‌کنندگان با این نوع داستان برگزار شد که تقریبا در تمامی استان‌های کشور جلسات تخصصی توسط اساتید با سابقه برگزار شده است.

عباس‌زاده گفت: همچنین کارگاه‌هایی تخصصی در ۱۰ شهرستان خراسان رضوی از جمله شهرستان‌های تربت‌جام، سبزوار، نیشابور، خواف، چناران، تایباد و... برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع نزدیک به ۹۹۶ نفر از سراسر کشور و خراسان رضوی در کارگاه‌های آموزشی چهارمین دوره جایزه ملی داستان حماسی شرکت کرده‌اند که در فراخوان اولیه آخرین مهلت ارسال آثار تا اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره گفت: تاکنون ۸۸۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۱۸۵ اثر در قالب رمان و ۷۰۴ اثر نیز در قالب داستان کوتاه بوده است.

عباس‌زاده گفت: داوری آثار نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد که در مرحله اول داوری اواسط اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و مرحله دوم نیز قبل از اختتامیه برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند