Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس و نماینده فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به‌عنوان اولین ایرانی، بورسیه حضور در دوره آموزشی مدیریت ورزشی دانشگاه بین‌المللی المپیک روسیه را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد نور مهیا متولد شهر دشتی استان هرمزگان است که پس از موفقیت در فرآیند مصاحبه -گزینش فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی، فدراسیون جهانی (فیزو) و مصاحبه دانشگاه بین‌المللی المپیک روسیه توانست بورسیه حضور در دوره آموزشی مدیریت ورزشی دانشگاه بین‌المللی المپیک در سال ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ را اخذ نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اکنون دانشجو دانشگاه تربیت مدرس و مدرس رسمی دوره‌های مربیگری فدراسیون فوتبال است که سابقه حضور در آکادمی رهبران داوطلبی فیزو سال ۲۰۱۸ کازان روسیه را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است بورسیه آموزشی – اجرایی مدیریت ورزشی دانشگاه بین‌المللی المپیک روسیه رنکینگ دوم دوره‌های آموزشی مدیریت ورزشی در اروپا را دارد که سالانه تنها به ۲۰ تحصیل‌کرده منتخب ورزشی از سراسر دنیا اعطا می‌شود. در این دوره دانشجویانی از کشورهای بلژیک، ایتالیا، کره جنوبی و ... حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: المپیک مدیریت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد

الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر عاملی شرکت نستله ایران منصوب شد.      مدیر عامل جدید نستله ایران فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیریت کسب ‌وکار (MBA) از سازمان مدیریت صنعتی است و نزدیک به دو دهه تجربه فعالیت در شرکت‌های داروسازی داخلی و بین‌المللی و همچنین کسب ‌وکارهای حوزه FMCG را در کارنامه خود دارد. سخائیان، نخستین بانوی ایرانی است که به این سمت منصوب می‌شود.   الناز سخائیان از سال ۱۴۰۰ به مجموعه نستله ایران پیوست و از آن زمان تاکنون مدیریت بخش تغذیه این شرکت را برعهده داشت.    وی با توجه به تجربه موفق خود در واحد تغذیه نستله ایران به سمت مدیر عاملی شرکت منصوب شده تا همزمان با آغاز سومین دهه شروع فعالیت‌های این شرکت در ایران، به پیشبرد اهداف نستله برای ارائه محصولاتی با کیفیت سوییس به مصرف کننده ایرانی، انتقال تکنولوژی و گسترش خطوط تولید در کشور یاری رساند. پیش از این راجر فرای با ملیت سوئیسی و جوزپه کارلا با ملیت ایتالیایی به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران فعالیت می‌کردند.   الناز سخائیان، در مورد اهداف و اولویت‌های این شرکت گفت: « تلاش همیشگی ما در نستله در راستای ایجاد ارزش مشترک در جوامع محل فعالیت‌مان ادامه دارد و در این زمینه خود را نسبت به خلق ارزش برای مصرف کنندگان متعهد می دانیم. ارزش‌های نستله ریشه در احترام دارد، به همین دلیل مواردی همچون صداقت با مصرف‌کنندگان، استقبال از ایده‌ها و تفکرات جدید، حفاظت از محیط زیست و توجه به نسل‌های آینده، همواره در اولویت‌های اصلی نستله قرار دارد.    تحقق این اهداف نیازمند ایجاد یک محیط کار متنوع و برابر است که نستله در این راه، مشارکت و ارتقای زنان با داشتن فرصت‌های شغلی برابر و عادلانه را به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر فرهنگ خود نهادینه کرده است و در این مسیر به تلاش هر روزه خود ادامه می-دهد».   لازم به ذکر است که شرکت نستله بیش از ۱۵۵ سال است که در راستای بهبود کیفیت زندگی افراد، خانواده‌ها و جوامع و همچنین مشارکت در ساخت آینده ای سالم تر فعالیت می‌کند. شرکت نستله در ایران از سال ۱۳۸۱ با ارائه محصولات غذای کودک و سپس در سال های بعد با شیرخشک، پودر قهوه فوری و بیسکوییت در کنار مصرف کننده ایرانی ایستاده است.  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان برای اولین بار در استان یزد
  • محیط زیست، آب و خاک؛ مسائل مهم استان فارس هستند