Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعلی فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به توافق ضمنی با باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم رسیده است.

یحیی گل محمدی که در دوران حضور خود در قامت سرمربی ذوب آهن از اسماعیلی فر به عنوان یکی از مهره های کلیدی خود استفاده می کرد قصد دارد او را به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه کند تا در فصل آینده رقابت های لیگ برتر و ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی فر که سه پیشنهاد رسمی دیگر از باشگاه های لیگ برتری دارد تا پایان نیم فصل لیگ بیستم با ذوبی ها قرارداد دارد اما با توجه به مفاد مندرج در آن می تواند با رضایت باشگاه ذوب آهن از این تیم جدا شود.

از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس در صدد جذب این بازیکن بطور قطعی هستند تا اسماعیلی فر را با عقد قراردادی دوساله به جمع شاگردان گل محمدی اضافه کنند. در صورتیکه مشکلی در این مسیر به وجود نیاید اسماعیلی فر را می توان اولین خرید قطعی پرسپولیس دانست.

کد خبر 4996595

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه ذوب آهن دانیال اسماعیلی فر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فوتسال جام حذفی باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران وزارت ورزش و جوانان اسماعیلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند

به گزارش "وزش سه"، امروز حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شد تا به بازیکنان و دیگر اعضای تیم سال نو را تبریک بگوید.

در جریان حضور بادامکی در محل تمرین، برخی بازیکنان با او درباره مسائل مالی هم صحبت کردند و بابت اینکه در فاصله 9 بازی تا پایان فصل فقط 40 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند ابراز نگرانی و گله کردند که بادامکی گفت مدیریت باشگاه در حال فراهم کردن منابعی جهت پرداخت بدهی به آنها و سایر طلبکاران است.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را نیز طلب دارند و مدام در صحبت‌هایشان به این نکته اشاره می‌کنند که با توجه به فاصله سه ماهه تا پایان فصل فوتبالی، مدیریت باشگاه چطور می‌خواهد هم مبالغ قرارداد این فصل را پرداخت کند هم آپشن‌های فصل قبل را بپردازد.

با این وجود به نظر می‌رسد چنانچه تا روز یازدهم و خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک ملت روشن نشود به هیچ کدام از این سوال‌ها نمی‌توان پاسخ روشنی داد.

جلسه تمرینی امروز پرسپولیس در هوایی سرد برگزار شد و با اینکه خبری از بارش باران نبود اما ورزش باد شدید کار را تا حدودی سخت کرده بود. با وجود این شرایط جوی هم معاون باشگاه هم چیزی حدود ده هواداری که خواستار حضور در داخل ورزشگاه بودند تمرین سرخ‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!