Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:48:46 GMT

۴۶۰ کیلوگرم موادمخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۱۲۷

۴۶۰ کیلوگرم موادمخدر در سراوان کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان  : در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با ماموران را نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدنددر پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۴۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

او با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد اظهارداشت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی سیستان و بلوچستان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مرز های کشور مرزبانی سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم

سرلشکر باقری با بیان اینکه وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است، گفت: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر محمد باقری در آئین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، اظهار کرد: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تأثیرات راهبردی را به حمدالله در سطح منطقه و جهان داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقا قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جز اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم‌له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.‌

وی در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقا هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 747193

دیگر خبرها

  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی