Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@23:10:03 GMT

ماجرای کشف توطئه ترور امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۱۵۵

ماجرای کشف توطئه ترور امام خمینی(ره)

 احمد کریم پور، مسئول کمیته چک و خنثی سپاه پاسداران در دهه ۶۰، مهمان یکی از قسمت‌های برنامه «سرچشمه» شبکه پنج سیما بود.

کریم پور در بخشی از این برنامه ماجرای سگی که باعث کشف بمب گذاری در زیر خانه حضرت امام (ره) شد را روایت کرد که در ادامه فیلمی از آن را مشاهده می‌کنید.

رسانه دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار

به گزارش پارس نیوز، آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفر‌های عمره پس از وقفه‌ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپار مدینه هستند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان هستنند با پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر، رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و با زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

حدود ۵ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۱۳ اردیبهشت و قبل از مناسک حج تمتع به عنوان سفر عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند و آخرین گروه ۲۳ اردیبهشت به ایران برمی گردند.

اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور شامل مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و امام خمینی صورت می‌گیرد.

پرواز‌های عمره مفرده قرار بود که در دی سال گذشته انجام شود که به دلیل برخی موانع فنی، این مهم به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان عالی رتبه کشوری این موانع رفع و اعزام‌ها از سرگیری شد.

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره