Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@23:31:25 GMT

پژمان منتظری در الخریطیات قطر ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۱۶۹

باشگاه الخریطیات قطر اعلام کرد مدافع ایرانی اش را برای فصل آینده در ترکیبش نگه می دارد.

باشگاه الخریطیات قطر بعد از صعود به لیگ ستارگان، تمام لژیونر های خود به جز پژمان منتظری و رشید تیبرکانین را در لیست خروج قرار داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از شبکه الکاس، پژمان منتظری فصل گذشته به همراه الخریطیات در دسته اول قطر بازی می کرد، در نهایت در پایان فصل جاری موفق شد امتیاز صعود به لیگ ستارگان قطر را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری همچنین سابقه بازی در تیم های استقلال، الاهلی و ام صلال را دارد.

همچنین بخوانید:

پژمان منتظری به همراه الخریطیات به لیگ ستارگان قطر صعود کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر

به گزارش قدس آنلاین، لیگ ستارگان قطر که با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود به آخرین روزهای خود رسیده و تنها دو هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

در حال حاضر ۲۰ هفته از این رقابت‌ها سپری شده و تیم فوتبال «السد» با کسب ۴۶ امتیاز صدرنشین این مسابقات است. «الریان» و «الغرافه» با ۴۱ امتیاز دوم و سوم هستند و «الوکره» هم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این مسابقات روز پنجم اردیبهشت برگزار خواهد و السد در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه برابر «شمال» موفق به کسب پیروزی شود و یا تیم‌های الریان و الوکره در دیدار برابر رقبای خود امتیاز از دست بدهند قهرمانی السد مسجل خواهد شد.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. در صورتی که السد بتواند در لیگ قطر به قهرمانی برسد این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر خواهد توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۸ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در چهار دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در دو بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • پیش بینی باورنکردنی پژمان درستکار از حذف تیلور قبل از برگزاری انتخابی آمریکا + فیلم
  • دادستان کشور: عملیات «وعده صادق» دست خدا بود