Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@20:10:11 GMT

راز محبوبیت حاج قاسم از زبان یک سردار

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۳۰۶

راز محبوبیت حاج قاسم از زبان یک سردار

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به خاطره شنیدنی از شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم از خدا خواست اینقدر به وی مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم نکند.

به گزارش شریان نیوز،سردار حسین معروفی در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با بیان خاطره‌ای از شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای حاج قاسم من را به خانه خود دعوت کرد و با اصرار من را به خانه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



وی با اشاره به اینکه بعد از صرف شام که پنیر و گردو و عسل بود و لذت عجیبی داشت به اتاق او رفتیم گفت: حاج قاسم بسیار ساده‌زیست بود و خودش پذیرایی می‌کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: شهید سلیمانی در اتاق به من گفت "حسین! از خدا یک چیز خواستم؛ خواستم که خدایا اگر من بخواهم به انقلاب اسلامی خدمت کنم باید خودم را وقف انقلاب کنم."

وی در ادامه افزود: حاج قاسم آن شب به من گفتند "از خدا خواستم اینقدر به من مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم نکنم."

سردار معروفی گفت: انسان اگر پاکیزه و با گناه بیگانه شد می‌شود سلمان فارسی، می‌شود مالک اشتر و می‌شود حاج قاسم سلیمانی عزیز که عرب و فارس به او ارادت دارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم دعا می‌کرد "خدایا من را پاکیزه بپذیر و برای این دعا گریه می‌کرد و اشک می‌ریخت" تصریح کرد: پاکیزگی حاج قاسم بود که باعث شد میلیون‌ها نفر با پوشش متفاوت و با سلیقه‌های مختلف جناحی در تشییع جنازه او حضور یافته، ضجه می‌زدند و گریه می‌کردند.

منبع: شریان

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر

برای خرید و دانلود قانونی قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا و هنرمندانی همچون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان و… به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.   برای دانلود قسمت جدید سریال گناه فرشته قسمت آخر روی لینک زیر کلیک کنید «« دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته»»   درباره سریال گناه فرشته قسمت آخر و پایانی قسمت 18 هجدهم سریال گناه فرشته قسمت آخر در ژانر اجتماعی و درام به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا می باشد. در خلاصه داستان آمده آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه ست رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه! من انقدر یاد گرفتم که تقدیرمو بپذیرم ولی خر این پذیرفتن نشم. قسمت آخر گناه فرشته قسمت ۱۸ کی میاد؟ قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 8 صبح از رسانه فیلیمو و مدرن فیلم پخش می شود.

قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت 18 را از کجا ببینم؟ 

قسمت آخر سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

برای دانلود قسمت هجدهم 18 فیلم گناه فرشته قسمت اخر روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود گناه فرشته قسمت ۱۸ »»

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی، بهروز رضوی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان، فخرالدین صدیق شریف، سام کبودوند و نفس بازغی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت