Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@11:30:01 GMT

نتایج عجیب تراکتور در ۵ بازی اخیر لیگ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۳۳۹

نتایج عجیب تراکتور در ۵ بازی اخیر لیگ

تیم فوتبال تراکتور تبریز در ۵ دیدار اخیر خود عملکرد عجیب و غیرقابل باوری به نمایش گذاشته است.

به گزارش جنوب نیوز، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با تیم پُروپیمانی که در اختیار دارد، عملکرد عجیبی در کسب نتایج رقم زده است. او در این پنج هفته، هم با مدعیان کسب سهمیه آسیایی در لیگ رقابت کرد و هم با باشگاه‌های ته‌جدولی، اما حاصل این پنج دیدار تنها یک پیروزی برابر سپاهان و چهار تساوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته بعدی این است که تیم ساکت الهامی در این پنج بازی تنها دو گل، آن هم از روی خلاقیت فردی وارد دروازه سپاهان کرد، اما در چهار بازی دیگر مقابل استقلال، شهرخودرو، پیکان و شاهین بوشهر نتوانست گلی ثبت کند.

این موضوع نشانگر ضعف شدید تراکتور در ارائه تاکتیک‌های هجومی است که حتی در دیدارهای خانگی هم نمی‌تواند راهی برای گلزنی پیدا کند.

جالب اینکه در فروردین‌ماه خبر رسید الهامی برای فصل آینده هم با تراکتور تمدید قرارداد کرده، اما با این شرایط بسیار بعید است هواداران پرشور این تیم، ادامه همکاری الهامی با باشگاه را به سادگی بپذیرند.

منبع: میزان

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!