Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سنتینل، عمران خان نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: من مشاهده کرده‌ام که مراجع در ایران فتوا داده‌اند که عزاداری ماه محرم مانند سال‌های گذشته نخواهد بود و حتما باید تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: توقع داریم شیعیان پاکستانی نیز از این الگو پیروی کنند و امیدواریم زمانی که ویروس کرونا از بین رفت، باز هم مجالس عزاداری مانند سال‌های گذشته برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران پاکستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ویژه ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام انساندوستانه و به موقع نیروی دریایی کشور همسایه و برادر پاکستان در امداد و نجات هشت ماهیگیر سانحه دیده ایرانی در آبهای بین‌المللی را ارج می‌نهیم.

پیوندهای دوستی میان دو ملت ایران و پاکستان، فراتر از مرزهای سرزمینی است.

نیروی دریایی پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد: ناو جنگی «پی ان اس یرموک» نیروی دریایی پاکستان هشت ماهیگیر ایرانی را آب‌های آزاد نجات داد.

به گفته منابع خبری قایق این ماهیگیران ایرانی دچار آتش سوزی شده بود که عملیات اطفا حریق با موفقیت توسط نیروی دریایی پاکستان انجام شد.

کد خبر 841096 برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • قدردانی ویژه ایران از پاکستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری
  • ترسیم الگوی صحیح از نشاط مذهبی
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • گوگل از عملکرد خود در اروپا دفاع می کند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان