Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل استاندارد استان کرمان از ۵۶۳ مورد نظارت استاندارد در ایام شیوع ویروس کرونا در استان کرمان و پلمب ۱۱ خط تولید خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اسماعیل عاقلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت اداره کل استاندارد در زمان شیوع ویروس کرونا در استان کرمان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و دنیا نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود که لازم بود نظارت‌های ما افزایش داشته و با دقت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این ایام تاکید مردم به استفاده از کالاها، مواد غذایی و تولیداتی بود که از سلامت و ایمنی بهداشتی بیشتری برخوردار بودند ادامه داد: از این رو به سبب افزایش اعتماد عموم جامعه بحث نظارت بر امنیت غذایی بیش از گذشته احساس می‌شد.

پیشنهاد استاندار کرمان برای برگزاری بعضی از مراسم سنتی ماه محرم در کرمان؛ ثبت‌نام اینترنتی شوداستاندار کرمان: تعلل در نظارت دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول استاستاندار کرمان: رضایت‌مندی ارباب رجوع در ادارات بررسی شود

مدیرکل استاندارد استان کرمان با اشاره به اینکه تولید و مصرف برخی کالاها به ویژه مواد شویند در کشور در مقاطعی افزایش داشت گفت: جا داشت که دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله استاندارد نظارت خود را بیشتر کرده و اطمینان لازم را به مصرف کنندگان بدهند که این کالا‌ها سلامت و ایمنی لازم را دارند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با صنعت غذایی نظارت خود را ادامه داده و گاهی نیز تمرکز بر نظارت‌ها بیشتر هم شده است افزود: در 5 ماهی که از شیوع ویروس کرونا در استان می‌گذرد 563 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان انجام شده است.

عاقلی با اشاره به اینکه 159 مورد از این بازرسی ها مربوط به صنعت غذایی و 138 مورد نیز نمونه برداری انجام شده است عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده 231 مورد تذکر، 220 مورد اخطار، 11 مورد پلمب خط تولید، 388 مورد جمع‌آوری کالا در محل عرضه و 18 مورد نیز رسیدگی به شکایت را داشتیم.

وی با اشاره به وجود هزار و 535 واحد تولیدی و صنعتی فعال در استان کرمان که پروانه بهره‌برداری دارند گفت: از این تعداد 673 واحد در استان کرمان مشمول مقررات استاندارد هستند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان بیشتر بخوانید... نظارت جدی بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌های لرستان انجام شود حوزه های نظارتی شهرداری کرج به وظایف خود عمل کنند نظارت بیشتری در زمینه گران‌فروشی و خروج ماسک در قم نیاز است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نظارت جدی بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌های لرستان انجام شود حوزه های نظارتی شهرداری کرج به وظایف خود عمل کنند نظارت بیشتری در زمینه گران‌فروشی و خروج ماسک در قم نیاز است واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۶ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۷ افزایش هزینه‌های تولید باغداران قیمت میوه را گران کرد ۸ تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند مهمترین اخبار استانها افشاگری عضو کمیسیون صنایع از تخلف تولیدکنندگان فولاد / فروش ۵۰۰ دلاری شمش فولاد ‌‌به صنایع ایرانی / به خارج ۳۸۰ دلار صادر می‌شود گزارش| مادوان در برزخ شهر و روستا؛ شهری که از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم است استان بوشهر در شرایط هشدار کرونایی / عزاداری سنتی بوشهری‌ها‌ با شرایط ویژه برگزار می‌شود + فیلم گزارش| قربانی‌های گاندو تمامی ندارد / احتمال قطع دست "امیرحمزه " قربانی جدید در دشتیاری مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند آغاز جلسه رأی اعتماد به «خیابانی» وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان شیوع ویروس کرونا در استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.   محسن صیادی افزود: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شدند.   وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دلایل تخلفات گرانفروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.   ۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان