Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:00:57 GMT

مدل جدید سهمیه بندی بنزین روی میز مجلس(فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۴۰۶

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/00372N

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مشهد و کلات، دو نامزد با یکدیگر در قالب ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای به رقابت می‌پردازند. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،سیدهادی طباطبایی در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی گفت: در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مشهد و کلات دو نامزد با یکدیگر در قالب 1064 شعبه اخذ رای به رقابت می‌پردازند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دو نفر که حائز بیشترین آرای مردم شهرهای مشهد و کلات بودند 21 اردیبهشت‌ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم حوزه مشهد هم از مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی افزود: تبلیغات این دوره از 13 اردیبهشت‌ شروع خواهد شد و مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است که از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد.

طباطبایی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند یا اصلا رای نداده باشند می‌تواند رای بدهند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی که از شعب اخذ رای دور قبل انجام دادیم تعدادی از شعب اخذ رای که با استقبال کمتری روبه‌رو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد 1020 و برای کلات تعداد 44 شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

وی یادآور شد: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 18 هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها مجدد شروع شده به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک 95 میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • راهکار ۶ بندی برای حل مسئله ارز/ گفتگو با حسین صمصامی
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان