Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-18@23:57:33 GMT

نیروهای مسلح آمادگی دارند با هر تهدیدی مقابله کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۴۹۴

نیروهای مسلح آمادگی دارند با هر تهدیدی مقابله کنند

به گزارش «نماینده»، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ارتش از سامانه‌های متحرک درمانی و انتقال بیمار و کارگاه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده و سالن مدیریت بحران اداره بهداشت، امداد درمان و آموزش پزشکی ارتش که در این دانشگاه تعبیه شده، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین محمدرضا شانه ساز معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور نیز حضور یافت.

امیر سیاری در این آئین طی سخنانی اظهار داشت: اقدامات گسترده ای در جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در سطح ارتش از شروع بیماری تا کنون انجام شده و بهترین شرایط در محیط‌های ارتش وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت بسیار خوبی در ارتش حاکم است و امید داریم از این هم بهتر شود افزود: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است، البته این خدمات همچنان ادامه دارد و نیروهای مسلح با تمام توان به میدان آمده اند تا باری از دوش مردم بردارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: این دانشگاه وظیفه خطیری در تربیت کادر درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمت به ارتش و جامعه دارد.

امیر سیاری با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از کشور گفت: همه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند، بخش بهداشت و درمان ارتش نیز در آمادگی کامل قرار دارد تا به ارائه خدمات به ارتش و مردم بپردازد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ارتش کرونا نماینده نیروهای مسلح نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستادکل ارتش و ستادکل نیرو‌های مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.
وی افزود: آمادگی‌ای که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو ۲۴ دارد از تمام زمان‌ها بیشتر است، همچنین سایر جنگنده‌ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده‌کل ارتش تأکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه‌رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیرو‌های مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها ـ چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن‌ها ـ آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.
واحدی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم