Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آموزش علمی کاربردی تلاشگران اندیشه کاراد یکی از مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری در 14 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، علاقه مندان می توانند بدون کنکور برای مقطع کاردانی در 9 رشته و برای مقطع کارشناسی در پنج رشته تحصیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رشته های تحصیلی در مقطع کاردانی شامل امور بانکی، گردشگری، حسابداری مالی، هتلداری، مدیریت کسب و کار، آشپزی، بازاریابی، تشریفات و امور بیمه و درمقطع کارشناسی شامل رشته های حسابداری بانکی، مدیریت شعب بانک، مدیریت گردشگری، مدیریت هتلداری و مدیریت کسب و کار است.
متقاضیان می توانند برای ثبت نام در مقطع کاردانی از 4 تا 11 شهریور ماه و برای مقطع کارشناسی از 11 تا 17 شهریور ماه 99 با شماره 95-88381593 تماس بگیرند و یا به آدرس میدان هفت تیر جنب مسجد الجواد کوچه بهارمستیان پلاک 47 مراجعه کنند. اولویت با افرادی است که در موعد مقرر موفق به ثبت نام شوند.
بر اساس این گزارش، مرکز علمی کاربردی تلاشگران اندیشه کاراد فعالیت خود را از سال 1391با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلان بخش های مختلف اقتصادی و تربیت نیروی انسانی ماهر به ویژه در سه حوزه "گردشگری"، "هتلداری" و "بانکداری" آغاز کرد و هم اکنون با 14 عنوان رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی و بکارگیری مدرسان مجرب و متخصص و مشاوره رایگان به فعالیت خود ادامه می دهد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مقطع کارشناسی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت