Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که این تیم در بازی با سپاهان کار سختی در پیش خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیمش بعد از تساوی خانگی برابر استقلال گفت: وضعیت تیم ما خوب است، در همین بازی با استقلال هم باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم، ولی متأسفانه اشتباهات داوری به ضرر تیم ما تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این اشتباهات نبود استقلال را شکست می‌دادیم. ما شانس خوبی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، الان ولی کارمان سخت شده است و باید از دو بازی باقیمانده شش امتیاز بگیریم و منتظر نتایج دیگر رقیبان باشیم. امیدوارم رقیبان ما امتیاز از دست بدهند تا شانس گرفتن سهمیه برای تیم ما بیشتر شود.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در مورد بازی برابر سپاهان اظهار داشت: ما به هیچ عنوان بازی آسانی نداریم. آنها در سه بازی گذشته شکست خوردند و خطرناک‌تر از همیشه هستند. سپاهان با این وضعیت یک تیم زخم‌خورده است که می‌خواهد این سه باخت را جبران کند. ما در اصفهان کار راحتی نداریم، ولی تلاش می‌کنیم تا با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

وی راجع به وضعیت خودش در شهر خودرو و اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند، تصریح کرد: من یک فصل دیگر با شهر خودرو قرارداد دارم و از حضور در این تیم و زندگی در مشهد احساس بسیار خوبی دارم. اگر قسمت باشد دوست دارم همچنان در شهر خودرو بمانم. در ضمن باید از زحمات آقای حمیداوی هم تشکر کنم که در مورد مسائل مالی، تعهدات باشگاه را به خوبی انجام داد و در این مدت هیچ مشکلی از این بابت نداشتیم.

بادامکی: دو تصمیم شائبه برانگیز، سرنوشت بازی را عوض کرد/ کار ما برای گرفتن سهمیه خیلی سخت شد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال محمدرضا خلعتبری تیم شهر خودرو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال محمدرضا خلعتبری تیم شهر خودرو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۲ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا ۳ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۴ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم ۵ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۶ لیگ اروپا| سویا حریف منچستریونایتد شد، شاختار قاطعانه صعود کرد ۷ نمره فنی متوسط سردار آزمون در نخستین هفته لیگ برتر روسیه + عکس ۸ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان مهمترین اخبار ورزشی نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم سکوت معنادار سرمربی تیم ملی کاراته/ هروی از چه چیزی ناراحت است؟ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست تلاش برای حفظ تنها منبع درآمد کشتی‌گیران و آینده‌ای که مبهم است مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است آغاز جلسه رأی اعتماد به «خیابانی» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس محمدرضا خلعتبری دوست دارم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 6082372 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • هاشمی‌نسب: خطر از بیخ گوش‌مان گذشت
  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!