Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@03:56:52 GMT

ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۵۷۵

آمد و شد انواع خودروهای سنگین از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه در جاده هراز ممنوع می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، از امروز چهارشنبه تا پایان هفته محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت جاده هراز

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع کامیون، کامیونت، تریلر و دیگر کشنده‌های سنگین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع می‌شود.

وی گفت: این محدودیت ترافیکی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ مردادماه از ساعت ۶ تا ۲۴ در جاده‌های هراز اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان اینکه جاده‌های هراز و چالوس در روز جمعه ۲۴ مردادماه یکطرفه می‌شود، افزود: در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از رودهن به آمل از ساعت ۱۵ تا ۲۲ ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از اب اسک در محدوده لاریجان به رودهن یکطرفه می‌شود.

محدودیت ترافیکی جاده کندوان

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده چالوس نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/00372S

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جاده هراز جاده هراز آمد و شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است