Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار قاسم رضایی در جلسه شور اداری شهرستان ابهر گفت: خداوند توفیق داد در استانی شهید پرور که ۳ هزار و ۵۳۶ شهید و همچنبن شهرستانی که ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، حضور پیدا کنیم.
او با اشاره به قرار گرفتن شهرستان ابهر در مسیر ترانزیت و کریدور‌های مختلف تردد غرب کشور، تاکید کرد: آرامش مردم این شهرستان نشات گرفته از ریشه ایمانی و تعصب دینی آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار رضایی خاطر نشان کرد: من فرزند همین شهرستان و منطقه هستم که مردم آن در پیروزی انقلاب اسلامی و خنثی شدن توطئه دشمنان در مقابله با تجزیه کشور پیشقدم بوده است.

او با اشاره به کشت حدود ۲۰۰ تن مواد مخدر در سال ۲ هزار  میلادی در کشور افغانستان، افزود: برابر برآورد سازمان ملل، در سال جاری، در این کشور بیش از ۹ هزار تن موادمخدر کشت شده است؛ با توجه به حدود ۲هزار  کیلومتر مرز مشترک ایران با کشور‌های افغانستان و پاکستان، موادمخدر از این طریق وارد کشورمان می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر در سال گذشته در کشور، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۴۰۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شده که نشان از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر است.

این مقام عالی انتظامی کشور، یکی از دغدغه‌های مردم را مواد مخدر برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این رابطه برنامه‌هایی دارد البته علاوه بر متناسب نبودن زیرساخت ها، مشکلاتی از ناحیه بعضی از دستگاه‌ها وجود دارد.

سردار رضایی از نیروی انتظامی به عنوان خط مقدم مقابله با پدیده شوم مواد مخدرنام برد و تصریح کرد: اگرتدبیری برای نگهداری معتادان پرخطر و متجاهر و حتی خرده فروشان اتخاذ شود و محل‌ها و اردوگاه‌هایی را برای نگهداری این افراد تاسیس کنند، نیروی انتظامی قادر است ظرف ۴۸ ساعت تمام آنان را دستگیرکند که در این رابطه قطع به یقین حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی بسیار موثر است و ما این آمادگی را داریم که این دغدغه مردم را دنبال کنیم.

جانشین فرمانده ناجا، مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر را از برنامه‌های جدی پلیس عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ساماندهی و فضای نگهداری این افراد به عنوان یک مشکل مطرح که پیشنهاداتی از قبیل اردوگاه در این زمینه ارائه شده است.

او به ضرورت افزایش هزینه جرم در پیشگیری از جرایم نیز اشاره و تصریح کرد: هزینه جرم، باید متناسب با جرائم افزایش یابد تا اثر بازدارنده داشته باشد در غیر این صورت این مسئله باعث افزایش وقوع جرایم می‌شود که در این زمینه خلاء‌های قانونی باید مطالعه و مرتفع شوند.

این مقام عالی انتظامی کشور، سرقت را یکی دیگر از دغدغه‌های جدی مردم عنوان و بیان کرد: در حوزه سرقت نیز اگر دو علت موثر وقوع این جرم برطرف شود از دغدغه‌های مردم در این حوزه کاسته می‌شود؛ یکی توجه به زیر ساخت‌ها و دیگری تهیه پیوست ایمنی در اخذ پروانه ساخت و ساز‌ها است که باید به صورت قانون در بیاید.

سردار رضایی با تاکید بر ضرورت رعایت ساز و کار‌های امنیتی و انتظامی در بحث ساخت و ساز‌ها و تولید خودرو‌های داخلی، اذعان داشت: رعایت اصول امنیتی و پیوست ایمنی در ساخت و سازها، عامل موثر در کاهش جرائم است که به دنبال آن نیز احساس امنیت در جامعه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه تهدیدات امنیتی دشمن خنثی شده است، تصریح کرد: مقابله با تهدیدات اخلاقی دشمن نیازمند بسیج همگانی است.

او ادامه داد: نیروی انتظامی دارای تجربه و روحیه انقلابی است و ما در راستای مطالبات مقام معظم رهبری با جدیت و تمام توان گام بر می‌داریم.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر نیروی انتظامی مواد مخدر تن مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هدف گذاری واولویت اصلی امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را جدیت بیش از پیش همه دستگاه‌ها در پیشگیری دانست و بر اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها و تقویت انجمن خیرین در حوزه آموزشی و نیز عمومی با هدف جلوگیری از انحراف تاکید کرد.
وی افزود: تصمیم بر آن شد، در ورودی‌های استان با تهیه کانکس و دیوارکشی در ایست و بازرسی‌ها، گام مهمترین برای پیشگیری از توزیع مواد مخدر برداریم.
استاندار همچنین در خصوص حوزه درمان اضافه کرد: در این هدف گذاری، مقرر شد، ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز فعلی افزوده شود.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر