Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سردار اشتری ، فرمانده انتظامی کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی توانسته با تدابیر فرمانده معظم کل قوا حافظ امنیت، جان و مال مردم باشد، گفت: در تمام این سال‌ها همکاران نیروی انتظامی با تأسی از شهدا راه آن‌ها را ادامه داده اند و هر ماه تعدادی از همکاران در مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور به درجه رفیع شهادت می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نقش آفرینی نیروی انتظامی از مرز‌ها تا شهر‌ها و روستا‌ها گفت: با تلاش نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح، ایران اسلامی در امنیت و آرامش است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی امنیت خوبی وجود دارد، افزود: خراسان جنوبی با داشتن مردمی ولایی و نجیب یکی از استان‌های امن کشور است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح، زینت کشور هستند که تلاش خود را برای ارتقای امنیت و خدمت رسانی به مردم بکار گرفته اند و شاخص‌ها و آمار‌های مراکز افکارسنجی روبه رشد بودن خدمات نیروی انتظامی را نشان داده است.

او افزود: با وجود اینکه کمبود اعتبارات، پاسخگوی ماموریت‌های نیروی انتظامی نیست، اما کارکنان این نیرو با روحیه جهادی و انقلابی، پیشرفت‌های بسیاری داشته اند و ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام داده اند.

بیشتر بخوانید

شکوفایی و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا

فرمانده انتظامی کشور در خصوص کمک‌های مومنانه نیروی انتظامی هم گفت: نیرو‌های انتظامی با پرداخت قسمتی از حقوق خود توانسته اند ۷۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و به نیازمندان اهدا کنند.

سردار اشتری به تلاش‌های ۵ ساله فرمانده انتظامی سابق خراسان جنوبی هم اشاره کرد و گفت: سردار شجاع فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های زیربنایی، تجهیزات و زیرساخت‌ها داشته است.

نمایده، ولی فقیه در استان هم به جایگاه حساس نیروی انتظامی و ارتباط روزمره جامعه با این نیرو‌ها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مقتدر و امین مردم است.

آیت الله عبادی افزود: هر وقت سخن از حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و ناموس به میان می‌آید نام نیروی انتظامی با افتخار می‌درخشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی فرمانده انتظامی نیروی انتظامی نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستادکل ارتش و ستادکل نیرو‌های مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.
وی افزود: آمادگی‌ای که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو ۲۴ دارد از تمام زمان‌ها بیشتر است، همچنین سایر جنگنده‌ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده‌کل ارتش تأکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه‌رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیرو‌های مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها ـ چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن‌ها ـ آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.
واحدی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است/ در صورت خرابکاری هسته‌ای به سرعت مقابله به‌مثل می‌کنیم
  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش