Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@12:34:46 GMT

دغدغه وارد شدن به بورس با وجود کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۶۸۸

دغدغه وارد شدن به بورس با وجود کرونا

 

بورس، یکی از بازارهای پرطرفداری ا‌ست که این روزها تب‌وتاب ورود به آن افزایش‌یافته است؛ اما با وجود کرونا، این ویروس ناخوانده‌، چگونه می‌توان بدون نگرانی برای دو مرحله اساسی ورود به بازار بورس یعنی، دریافت کد سجام و احراز هویت اقدام کرد؟

 

ورود به بورس، به دور از کرونا

تا همین چند وقت پیش، مردم مجبور بودند در صف‌های طولانی و شلوغ دفاتر پیشخوان منتظر بمانند تا نوبتشان برسد و متصدی مربوط، عکس و فیلمی از آن‌ها بگیرد تا روند دریافت کد سجام و احراز هویت آن‌ها به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین تجمع را در این دورانی که کرونا به سرعت برق و باد شیوع پیدا کرده است؛ در نظر بگیرید. اپیدمی وحشتناکی آغاز می‌شود که موجش به مراتب خطرناک‌تر است.

اما خوشبختانه راه‌حلی وجود دارد و این راه‌حل در یکی از خدمات اپلیکیشن بله به نام بازوی دریافت کد بورسی خلاصه می‌شود.

اپلیکیشن بله، بستری برای رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی جامعه را امکان‌پذیر کرده است و این بار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، به دنبال راه‌حلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دریافت کد سجام، کد بورسی (کد معاملاتی) و از همه مهم‌تر امکان احراز هویت غیرحضوری را فراهم کرده است.

این موضوع به معنای آن است که فرقی نمی‌کند در کجای این مهد پرگوهر هستید؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان، احراز هویت شما به طور کامل انجام می‌شود و در کمترین زمان ممکن، کد بروسی را دریافت می‌کنید.

 

دریافت کد بورسی با اپلیکیشن بله

برای ثبت احراز هویت غیرحضوری سجام و دریافت کد بورسی، کافی است اپلیکیشن بله را دانلود کرده و به بازوی دریافت کد بورسی  (لینک) مراجعه کنید. با انجام دادن تمامی مراحل احراز هویت غیرحضوری سجام در بله، کد بورسی در کمترین زمان ممکن برای شما پیامک می‌شود.

 

بله را از کجا می‌توان دانلود کرد؟

هم‌اکنون می‌توانید اپلیکیشن بله را برای سیستم‌عامل اندروید از کافه بازار،مایکت و گوگل پلی دانلود کنید؛ همچنین اگر سیستم‌عامل تلفن همراه شما IOS است، می‌توانید اپلیکیشن بله را از سیبچه، سیب‌اپ، آی‌اپس، اناردونی و با ۳۰ درصد تخفیف کد bale از سیب ایرانی دانلود کنید.

 

قوانین و مقررات احراز هویت غیرحضوری

برای دریافت کد بورسی و احراز هویت آنلاین، چند قانون ساده وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پیش از احراز هویت، ابتدا در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و کد پیگیری ۱۰ رقمی را دریافت کنید. متقاضی احراز هویت الکترونیکی باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد. داشتن کارت هوشمند یا رسید کارت هوشمند در انجام فرآیند اجباری است. تمامی اطلاعاتی که در فرآیند احراز هویت ثبت می‌شود، باید توسط افراد حقیقی و توسط این افراد انجام شود.

 

۵ قدم تا دریافت کد بورسی

به محض ورود به بازوی دریافت کد بورسی، فقط ۵ مرحله دیگر باقی‌مانده تا به دنیای بورس و سرمایه وارد شوید.

مرحله اول: اگر کد ۱۰ رقمی سجام را دریافت نکردید؛ به سراغ گزینه «ثبت‌نام در سجام» بروید و مراحل ثبت‌نام در سامانه سجام را یکی پس از دیگری طی کنید. با انجام‌دادن مراحل ثبت‌نام در سامانه، پس از ۲۴ ساعت کد ۱۰ رقمی سجام برای شما عزیزان پیامک می‌شود.

مرحله دوم: پس از دریافت پیامک حاوی کد پیگیری سجام، به سراغ بازوی دریافت کد بورسی بروید و گزینه «احراز هویت غیرحضوری» را انتخاب کنید.

مرحله سوم: شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر پیامک شوید.

مرحله چهارم: پس از واردکردن کد مربوط، به ترتیب کد ملی، کد ۱۰ رقمی پشت کارت ملی و کد سجام را وارد کنید. با توجه به قوانین و مقررات، از خودتان یک امضاء، عکس و ویدئو سلفی بگیرید و در صورت تطابق اطلاعات، گزینه تأیید را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

پس از انجام‌دادن تمامی مراحل بالا، کد بورسی در کمترین زمان ممکن برای شما پیامک می‌شود.

 

رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی با بله

در اپلیکیشن بله علاوه بر احراز هویت غیرحضوری، خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود. بسیاری از این خدمات در قالب رفع نیازهای مالی و پیام‌رسانی شما عزیزان شکل‌گرفته است. از جمله این امکانات، کارت‌به‌کارت، پرداخت قبوض، خرید اینترنت،خرید شارژ، تسهیلات مسکن و ... است. در واقع با دانلود اپلیکیشن بله علاوه بر لذت‌بردن از امکانات پیام‌رسانی، می‌توانید به راحتی آب‌خوردن کارهای مالی خود را انجام دهید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بورس کدبورسی پارسی خبر اپلیکیشن بله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه‌ای جدید، در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ در این شرکت و راه‌اندازی چندین سامانه در جهت رفاه بیشتر سهامداران، از ایجاد تغییر در سامانه‌ی پس از معاملاتِ بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و تاکید کرد در این راستا، در تلاشیم تا سهامداران با دغدغه و ملاحظات کمتری به فعالیت خود در بازار سرمایه ادامه دهند و براین اساس بخشی از دغدغه‌ سهامداران برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد باغستانی ضمن اشاره به اینکه راه‌اندازی سامانه تمکن مالی (سامانه گواه) از جمله اقدامات صورت گرفته در شرکت سپرده گذاری در سال گذشته بوده است، اظهار کرد: در حدود ۱۲ هزار پرونده تمکن مالی صادر شد. همچنین رونمایی از سامانه پذیره‌نویسی حق تقدم الکترونیک بود که بیش از ۵۷ ناشر، فرآیند پذیره‌نویسی حق تقدم خود را بصورت تماماً الکترونیکی به ثبت رساندند.

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ادامه داد: از سو یدگر می‌توان به رونمایی از سامانه میراث در آبان ماه نیز از دیگر اقدامات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بوده است که براساس آن، در چهار ماهه پایانی سال، بالغ بر ۳۶۰ هزار پرونده‌ ورثه‌ی فوتی به ورثه منتقل و سود آن نیز واریز شد.

وی خاظر نشان کرد: پس از مصوبه شورای عالی بورس، با پیگیری‌هایی که از ۳۶ شرکت ناشر صورت گرفت، توانستیم در ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، سود بالغ بر ۴۳ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت را پرداخت کنیم.

باغستانی با بیان اینکه حدود هشت ناشر، سود سال مالی منتهی به ۱۴۰۱ سهام عدالت خود را واریز نکرده‌اند، گفت: مابقی مبالغ پس از تامین وجه از سوی ناشران، پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی تصریح کرد: در تلاش هستیم که در سال از جاری (۱۴۰۳) سامانه‌ی پس از معاملاتِ بازار سرمایه را تغییر داده و از سامانه‌ی جدید رونمایی کنیم تا فعالان بازار سرمایه بتوانند با دغدغه و ملاحظات کمتری به فعالیت خود در بازار سرماهی ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • ابرکوه و سیادن ابهر مهمترین میلگردهای بورسی
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی
  • ضیافت امام حسنی‌ها، نشانه هویت ماست
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • رونمایی از سامانه‌ای جدید در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه
  • ۳۰ شرکت جدید در ۱۴۰۲ بورسی شدند
  • رونمایی از سامانه‌ای جدید، در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه