Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به پیشنهاد تیم چینی پاسخ منفی داده است، قصد دارد فصل آینده در فوتبال اروپا بازی کند.

 در روزهای گذشته خبرهای زیادی از توافق علی علیپور با تیم «چینگ دائو» چین و امضای قرارداد با این تیم منتشر شد. این در حالی است که علیپور به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم پرسپولیس که تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده است، قصد ندارد در کشور چین به فوتبالش ادامه بدهد. هدف گذاری این مهاجم ۲۴ ساله حضور در تیم های اروپایی است تا از این طریق نیم نگاهی هم به تیم ملی داشته باشد.

پیش از این رسانه های پرتغالی خبر داده بودند که تیم هایی چون «ریوآوه»، «ویتوریا گیمارش» و «دی‌فریرا» علیپور را زیر نظر دارند و ممکن است این بازیکن فصل آینده همانند مهدی طارمی سورپرایز جدیدی برای لیگ پرتغال باشد.

علاوه بر این علیپور پیشنهادی را از کشور بلژیک دریافت کرده است و ممکن است همانند دیگر بازیکنان فوتبال ایران همچون کاوه رضایی، علی قلی زاده، میلاد محمدی و علیرضا بیرانوند در این کشور توپ بزند.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس

 تیم پرسپولیس در حالی پای به 7 بازی پایانی لیگ برتر خواهد گذاشت که در امتیاز، تفاضل و گل‌زده از تیم استقلال عقب‌تر است و باید این موضوع را در هفته‌های باقیمانده جبران کند.

به گزارش ورزش سه، نکته مهم اینکه احتمال برابری امتیازات پرسپولیس و استقلال وجود دارد و باتوجه به اعمال قانون جدید، حالا تفاضل گل و گل زده از اهمیت بالایی در تعیین تیم قهرمان برخوردار است. هم اکنون پرسپولیس دو تفاضل گل و یک گل زده از استقلال کمتر دارد و مهاجمان این تیم ماموریت مهمی در کسب پیروزی‌های پرگل خواهند داشت.

نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که این تیم تنها یک مهاجم نوک در فهرست بزرگسالان خود می‌بیند و عیسی آل‌کثیر باید روند گلزنی خود را از همین بازی با صنعت نفت آبادان آغاز کند.

علاوه بر عیسی، پرسپولیس عناصر تهاجمی دیگری هم دارد که این ماموریت مهم را پیش روی خود خواهند داشت. مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، وحید امیری و سعید صادقی بازیکنانی هستند که به عنوان وینگر یا بازیکن پشت مهاجم برای پرسپولیس بازی می‌کنند و باید در روند گلزنی به تیم کمک کنند.

این در حالی است که در سال‌های گذشته پرسپولیس و استقلال با اتکا به خط دفاعی برتر توانستند قهرمانی را از آن خود کنند اما احتمالا این فصل زمانی است که خط حمله برتر از بین این دو تیم به عنوان قهرمانی خواهند رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد