Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:14:44 GMT

بهسازی باند فرودگاه اردبیل با 200 میلیارد تومان اعتبار

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۷۱۸

بهسازی باند فرودگاه اردبیل با 200 میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: عملیات بهسازی و تجهیز فرودگاه اردبیل به سیستم ناوبری جدید با 200 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

اکبر بهنامجو 22 مرداد در بازدید از روند عملیات بهسازی فرودگاه اردبیل اظهار کرد: با تامین 570 میلیون تومان اعتبار از سال گذشته عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل در حال انجام است که هم اکنون زیرسازی و لایه آخر عملیات روسازی فرودگاه اردبیل و همچنین آسفالت‌ریزی باند اصلی انجام شده تا پروازهای ایمنی را به مقصد اردبیل شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ووی خاطرنشان کرد: در کنار عملیات بهسازی تجهیز فرودگاه به سیستم روشنایی و امکانات کمک‌ناوبری نیز در حال انجام است که برای انجام این کار بیش از 100 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار اردبیل گفت: قرار است 100 میلیارد تومان دیگر نیز برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز هزینه شود که با قول مساعد وزیر راه و شهرسازی قرار شده تجهیزات مورد نیاز خریداری و تحویل فرودگاه شود.

بهنامجو ادامه داد: تا دو ماه آینده با اتمام عملیات بهسازی و تجهیز فرودگاه پروازهای این فرودگاه به شکل کامل و در طول شبانه‌روز انجام خواهد شد تا فرودگاه اردبیل از لحاظ ایمنی پرواز شرایط مساعدی را تجربه کند.

وی به تجهیز فرودگاه اردبیل به دستگاه آیرلس اشاره و تصریح کرد: با تامین 45 میلیارد تومان اعتبار خرید این دستگاه به شکل مناقصه انجام شده تا لغو پروازهای فرودگاه اردبیل به دلیل شرایط مه‌آلود به نصف کاهش یابد.

استاندار اردبیل بیان کرد: امیدواریم شرایط مساعدی را در نیمه دوم سال در انجام پروازهای اردبیل به مقصد تهران و همچنین مشهد شاهد باشیم و با این تجهیز امکانات و شرایط پروازهای جدیدی نیز به مقصد فرودگاه اردبیل دایر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهسازي احداث باند فرودگاه فرودگاه اردبیل تجهیز فرودگاه میلیارد تومان عملیات بهسازی تومان اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • ببینید | جولان گله سگ‌ها در باند فرودگاه
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم