Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مونسان، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها، به‌منظور تقویت هم‌افزایی بین این وزارتخانه و بانک‌های مختلف کشور، با حضور فطانت، مدیرعامل، حسین مجاهدی، معاون اعتبارات، نایب‌رییس هیأت‌مدیره، و فخریان، رییس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این نشست، مدیرعامل بانک آینده ضمن ارائه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات بانک‌ در خصوص حمایت از صنعت گردشگری و صنایع‌دستی، بر لزوم تقویت حمایت‌ها از این دو حوزه تأکید کرد.

فطانت با اشاره به ظرفیت بالای حوزه گردشگری داخلی، با تبیین لزوم حمایت بیش‌تر از حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی گفت: شایسته است بانک‌ها با استفاده جدی‌تر از ابزارهای مختلف بانکی و جلب مشارکت عمومی برای انجام کارهای بزرگ‌تر در این حوزه‌ها، حمایت نمایند.

ایشان ضمن اعلام آمادگی و همراهی بیش‌تر بانک آینده در خصوص حمایت و پشتیبانی از حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور و فعالان شاغل در این بخش، ابراز امیدواری کرد که بانک آینده با استفاده از ابزارهای مختلف بانکی و ارائه تسهیلات، به خصوص در شرایط مقابله با کرونا، منشاء اثر بسیار خوبی در این زمینه باشد تا با سهمی بیش‌تر، شاهد افزایش اشتغال و درآمد در این حوزه‌ها باشیم.

در این نشست، مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در ضمن سخنان خود از حمایت‌ها و همراهی‌های بانک آینده در جهت تقویت صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور، قدردانی کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک آینده پول نیوز صنعت گردشگری صنایع دستی تسهیلات گردشگری و صنایع دستی بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌ام فروردین‌، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بازدید از بناها و عمارت‌های تاریخی کردستان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» به صورت رایگان از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی سطح استان بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا منزل آزموده اردلان و عمارت‌های ملک‌التجار، وکیل و مشیر دیوان آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی شده و یک اثر منظر فرهنگی هورامان به عنوان ثبت جهانی در استان کردستان وجود دارد.

کد خبر 745580

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند