Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات در تذکری به ماده ۲۰۴ و ۲۲ آیین نامه داخلی در رابطه با حفظ شان و اقتدار مجلس اظهارداشت: طبق این مواد که به صراحت می‌گوید رییس جمهور باید به مجلس بیاید و یک ساعت در رابطه با برنامه‌های پیشنهادی صحبت کند این جا اختیار رییس جمهور مطرح نیست بلکه بر اساس ماده ۲۰۴، رییس جمهوری مکلف است که در مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی خود حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم حضور رییس جمهوری کسر شان مجلس است، گفت: گفته می‌شود ستاد ملی مبارزه با کرونا به آقای رییس جمهور توصیه کرده که به مجلس تشریف نیاورد، در حالی که شما می‌گویید که یک میلیون دانش آموز در کنکور شرکت می کند خون شما از آنان رنگین‌تر است این تبعیض فاحش و آشکار است

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: از طرفی رییس جمهوری در آخرین روز مجاز، وزیر را به مجلس معرفی کرد آیا انتخاب این زمان نوعی توهین و کسر شان مجلس نیست،  رییس جمهور باید شان مجلس را حفظ کند ایشان مکلف بود در جلسه وزیر پیشنهادی حضور یابد

قالیباف که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر سلیمی گفت: معاون پارلمانی و همچنین رییس دفتر رییس جمهوری چند روز قبل در نامه ای به من نوشتند"رییس جمهوری از ستاد ملی کرونا استعلام کرده و آنان مصلحت ندیده بودند که ایشان در جلسه حضور یابد" که این نامه به صورت مکتوب است"

برچسب‌ها محمد باقر قالیباف علیرضا سلیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف علیرضا سلیمی محمد باقر قالیباف علیرضا سلیمی رییس جمهوری رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد

به گزارش جام جم آنلاین، امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در ادامه حمایت‌های غرب از نسل‌ کشی فلسطینان در نوار غزه به دست نیروهای رژیم اشغالگر گفت که نمایندگان رژیم صهیونیستی می‌توانند با پرچم این رژیم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور پیدا کنند!

ورزشکاران روسیه به‌دلیل حمله این کشور به اوکراین در فوریه ۲۰۲۴ که تاکنون نیز ادامه یافته است، از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ با پرچم روسیه ممنوع شده‌اند.

با این حال، مکرون مدعی است که روسیه به اوکراین تجاوز کرده اما چنین مساله‌ای برای رژیم صهیونیستی صدق نمی‌کند و در نتیجه نمایندگان صهیونیستی می‌توانند با پرچم خود در المپیک حضور یابند!

وی بدون کوچک‌ترین اشاره به جنایت‌های فجیع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مدعی شد: نمی‌توان اسراییل را متجاوز نامید زیرا به یک حمله پاسخ می‌دهد!

در پی عملیات بزرگ طوفان الاقصی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، نیروهای این رژیم در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه نوار غزه را هدف حمله‌های گسترده همه‌جانبه قرار داده‌اند؛ به طوری که به‌دنبال این تجاوزها تاکنون حدود ۳۴ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. کمیته بین‌المللی المپیک ورزشکاران روسیه از حضور با پرچم این کشور در این رقابت‌ها ممنوع کرده است و آنها تنها قادرند با پرچم بی‌طرف در مسابقات حاضر شوند. مسکو این تصمیم را تبعیض‌آمیز و مغایر با منشور المپیک خوانده است.

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • قالیباف روز ارتش را تبریک گفت
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • تبریک روز ارتش توسط قالیباف
  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور