Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@04:03:56 GMT

حذف ۲۲.۵ میلیون پست ممنوع در فیس بوک

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۸۷۰

شرکت فیس بوک در سه ماهه دوم امسال ۲۲.۵ میلیون پستی که سیاست‌های این شرکت در خصوص نفرت پراکنی را نقض کرده بودند، حذف کرد که بیش از دو برابر پست‌های حذف شده در سه ماهه نخست بود.

فیس بوک اعلام کرد حدود ۹۵ درصد از این پستهای نفت پراکنی را با استفاده از سیستمهای نرم افزاری اتوماتیک و بدون این که کاربران آنها را گزارش دهند، حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار نشان داد که چگونه فیس بوک ۱.۵ میلیارد اکانت جعلی و میلیونها پست نقض کننده سیاست عدم نفرت پراکنی و تروریسم را طی مدت مذکور حذف کرده است.
گروههای مدافع حقوق شهروندان مدعی هستند فیس بوک در اعمال سیاستهای خود کوتاهی کرده و ماه گذشته یک بایکوت تبلیغاتی را ترتیب دادند که طی آن صدها شرکت هزینه برای تبلیغات در این شبکه اجتماعی را متوقف کردند. فیس بوک اعلام کرده که سیستمهایش در شناسایی محتوای نفت پراکنی بهتر عمل می کنند و گزارشهای سه ماهه را در مورد نحوه حذف این محتوا در سرویس خود منتشر کرده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، گزارش روز دوشنبه ان بی سی نیوز نشان داد که "گروهها و صفحات" خصوصی فیس بوک که به گروه دست راستی افراطی QAnon اختصاص یافته، میلیونها هوادار در این شبکه اجتماعی دارد. گزارش اخیر فیس بوک به این گروه اشاره ای نکرده است.
فیس بوک همچنین اعلام کرد هفت میلیون پست را برای اشتراک گذاری اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونای جدید در سه ماهه دوم حذف کرده است.

برچسب ها: فیسبوک ، کرونا ، نرم افزار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JXD

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فیسبوک کرونا نرم افزار سه ماهه فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد

نرخ تورم سالیانه منتهی به فروردین امسال به ۳۸.۸درصد کاهش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،در فروردین ماه  امسال شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد 236.3 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.6 درصد افزایش، نسبت به ماه مشابه سال قبل، 30.9درصد افزایش و در دوازده ماهه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، 38.8 درصد افزایش داشته است.

شاخص قیمت

در فروردین ماه  شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد 236.3 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.6 درصد افزایش، نسبت به ماه مشابه سال قبل، 30.9 درصد افزایش و در دوازده ماهه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، 38.8 درصد افزایش داشته است.

 

تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور

منظور از تورم نقطه به نقطه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل می‌باشد. در فروردین ماه 1403، تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور، 30.9 درصد بوده است؛ یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین، 30.9 درصد بیشتر از فروردین ماه 1402 برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند. تورم نقطه به نقطه فروردین ماه 1403، در مقایسه با ماه قبل، 1.4 واحد درصد کاهش داشته است.

 

تورم ماهانه خانوارهای کشور

منظور از تورم ماهانه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت، نسبت به ماه قبل می‌باشد. در فروردین ماه  تورم ماهانه خانوارهای کشور برابر 2.6 درصد بوده است. تورم ماهانه برای گروه‌های عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات، 2.9 درصد و برای گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، 2.5 درصد بوده است.

 

نرخ تورم سالانه خانوارهای کشور

منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به دوره مشابه قبل از آن می‌باشد. در فروردین ماه ، نرخ تورم سالانه برای خانوارهای کشور به 38.8 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.9 واحد درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور