Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد که شرکت های چینی دارای سهام معامله شده در بازار بورس آمریکا در صورت عدم رعایت الزامات حسابرسی این کشور، سهام خود را در لیست بورس آمریکا از دست خواهند داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد که شرکت های چینی دارای سهام معامله شده در بازار بورس آمریکا در صورت عدم رعایت الزامات حسابرسی این کشور، سهام خود را در لیست بورس آمریکا از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از پایان سال آینده، اگر آنها به طور کامل الزامات را رعایت نکنند، چه شرکت های چینی و یا هر شرکت دیگری باشد... از لیست معاملات بورس حذف می شوند.

جنگ سرد آمریکا و چین مسیر جریان های انرژی را تغییر می دهدژاپن: تنش‌های چین و آمریکا تهدیدی برای اقتصاد جهانی استجنگ لفظی چین و آمریکا در پاکستان هم بالا گرفت

این هشدار در حالی صورت گرفته است که اختلافات طولانی درباره عدم توانایی سازمان های نظارتی آمریکا در بازرسی از ممیزی مالی شرکت های چینی، مانند غول تجارت الکترونیکی "علی بابا" Alibaba که در بازار بورس نیویورک فعال است، وجود دارد.

این هشدار همچنین درپی پیشنهاد کارگروه تعیین شده از سوی رئیس جمهور آمریکا درباره بازارهای مالی این کشور صورت گرفت.

این کار گروه به منظور "محافظت از سرمایه گذاران در برابر خطرات" ناشی از شرکت های چینی خواستار اقداماتی برای ارتقاء استانداردهای فهرست شرکت ها در بورس آمریکا شد.

هفته گذشته، ترامپ به شرکت های آمریکایی هشدار داد که تا 45 روز آینده از همکاری تجاری با رسانه های اجتماعی متعلق به چین یعنی TikTok و WeChat ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی مدعی است که این برنامه ها برای جاسوسی از شهروندان آمریکایی استفاده می شود، ادعایی که چین به شدت تکذیب می کند.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85,84/CT10 واژه های کاربردی مرتبط واشنگتن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط واشنگتن پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ هشدار احمد توکلی به رئیس جمهور: نام ساقط کردن کشور «گشایش» است؟ ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز ۳ دستور وزیر راه برای حذف ۱۲۰۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح ملی مسکن ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون تومان شد ۵ خبر خوش برای متقاضیان وام خرید مسکن ۶ جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد ۷ حق مسکن ۳۰۰هزارتومانی کارگران برای تصویب نهایی به هیأت دولت رسید ۸ فروش خودروهای دست دوم در انگلیس به نصف رسید مهمترین اخبار اقتصادی قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز اصلاح آیین نامه اجرایی مولدسازی یا فروش اموال غیر منقول دستگاههای اجرایی هزینه مسکن تناسبی با حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی ندارد/ دهن کجی دولت به کارگران مذاکره با آمریکا خط قرمز است/ باید به توانمندی‌ها و اقتدار خودمان تکیه کنیم مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است آغاز جلسه رأی اعتماد به «خیابانی» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واشنگتن واشنگتن شرکت های چینی بورس آمریکا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین

به گزارش جماران، روسیه می‌گوید که جنگ ترکیبی آمریکا با ابزار اوکراین علیه این کشور با تصویب کمک ۶۱ میلیارد دلاری کنگره عمیق‌تر شده و در نهایت به شکست و تحقیری که ایالات متحده در ویتنام آنرا تجربه کرد، منتهی خواهد شد.

مسکو روز یکشنبه مدعی شد که تصویب بودجه ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری قانونگذاران آمریکایی برای کمک مضاعف نظامی به اوکراین نشان می‌دهد که واشنگتن در حال ورود عمیق‌تر به یک جنگ ترکیبی علیه روسیه است که در نهایت به تحقیری مشابه آنچه در ویتنام یا افغانستان روی داد، منجر خواهد شد.

به گفته دیپلمات‌های روس و آمریکایی، حمله تمام‌عیار ارتش روسیه تحت رهبری ولادیمیر پوتین به اوکراین در سال ۲۰۲۲ بدترین بحران در روابط بین مسکو و غرب را از زمان بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲ تاکنون رقم زده است.

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با حمایت گسترده دو حزب اصلی رقیب در سپهر سیاسی ایالات متحده، برغم مخالفت برخی جمهوری‌خواهان، بسته‌ای ۹۵ میلیارد دلاری را برای کمک امنیتی به اوکراین، اسرائیل و تایوان تصویب کرد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در واکنش به این اقدام کنگره آمریکا گفت واضح است که ایالات متحده می‌خواهد اوکراین «تا آخرین فرد باقی مانده در این کشور» بجنگد و در این راه از حمله به خاک و غیرنظامیان روسیه نیز دریغ نکند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: «غرق شدن واشنگتن در عمق جنگ ترکیبی علیه روسیه، یک رسوایی بزرگ و تحقیرآمیز برای ایالات متحده مانند ویتنام و افغانستان را به دنبال خواهد داشت.»

به گزارش اسپوتنیک، وی در همین راستا تصریح کرد:«نخبگان حاکم در واشنگتن آماده پشتیبانی از کی‌یف با سلاح هستندد و برای دستیابی به این هدف به سرقت دارایی‌های روسیه متوسل می شوند.»

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه خود تاکید کرده است که «اقدامات واشنگتن به عنوان طرف واقعی درگیری با پاسخ بی قید و شرط و قاطع مواجه خواهد شد.»

در این بیانیه آمده است که کاخ سفید دیگر روی پیروزی اوکراین علیه روسیه نمی‌کند، بلکه روی این واقعیت شرط می‌بندد که نیروهای مسلح اوکراین حداقل تا انتخابات نوامبر، بدون اینکه چهره جو بایدن را تخریب کنند، به مقاومت ادامه دهند.

رهبران غرب و اوکراین جنگ در اوکراین را به‌ عنوان ابزاری برای زمین‌خواری به سبک امپریالیستی قلمداد کرده‌اند که به اعتقاد آنها نشان می‌دهد روسیه پس از اتحاد جماهیر شوروی سابق، در کنار چین یکی از دو تهدید بزرگ برای ثبات جهانی است.

با این حال، پوتین جنگ را بخشی از مبارزه بزرگ‌تر با ایالات متحده می‌داند. به گفته او، آمریکا پس از فروپاشی شوروی در ۱۹۹۱، منافع مسکو را نادیده گرفته و سپس توطئه چیده است تا روسیه را تجزیه و منابع طبیعی آن را تصاحب کند.

 

دیگر خبرها

  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد
  • چرا چین به درخواست آمریکا برای فشار به ایران «بله» نمی‌گوید؟
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • بلینکن با موضع تهدید به چین می‌رود
  • ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند