Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@10:32:28 GMT

توافق اولیه سپاهان با نویدکیا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۸۹۶

صراط: سپاهان که به تازگی با سرمربی خود امیر قلعه‌نویی قطع همکاری کرده و قصد دارد در دو بازی باقی مانده تا پایان لیگ نوزدهم با میگوئل تکسیرای پرتغالی سر کند فعالیتش را برای اعمال تغییرات گسترده در لیگ آینده شروع کرده و اعضای هیات مدیره سر مواردی به جمع بندی رسیده‌اند.

موضوع اولی که سپاهانی‌ها باید آن را حل و فصل کنند انتخاب سرمربی است، باشگاه از مدت‌ها قبل محرم نویدکیا را تحت نظر داشته و قرار بود در لیگ بیستم سپاهان با هدایت او وارد میادین شود و نویدکیا همچنان گزینه اصلی طلایی‌پوشان برای فصل آینده است که مذاکراتش با باشگاه به توافق اولیه منجر شده و اگر اتفاق خاصی در ادامه رخ ندهد، کاپیتان سابق سپاهان را در قامت سرمربی در فصل آینده در این تیم خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سپاهانی‌ها لوکا بوناچیچ کروات، سرمربی ذوب آهن را هم به عنوان گزینه دوم مد نظر دارند تا اگر نویدکیا تصمیمش برای آمدن تغییر کرد بلافاصله او را جایگزین کنند.

همچنین یکی از اعضای هیات مدیره سپاهان بحث مذاکره با برانکو را مطرح کرده، ولی مشکلاتی که سر راه جذب او وجود دارد باعث شد این بحث خیلی جدی دنبال نشود.

از اصفهان خبر می‌رسد که تغییرات در تیم فوتبال سپاهان فقط به انتخاب سرمربی محدود نمی‌شود و مقرر شده علاوه بر علی قربانی که قراردادش پیش از پایان فصل فسخ شد، با ۷ بازیکن دیگر این تیم هم قطع همکاری صورت بگیرد.

محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدیزاده، شایان مصلح، محسن مسلمان، علیرضا نقی‌زاده و سجاد شهباززاده بازیکنانی هستند که سپاهانی‌ها قصد ادامه همکاری با آن‌ها در لیگ بیستم را ندارند.

همچنین قرارداد ولادیمیر کومان هم در پایان فصل به پایان خواهد رسید و باشگاه قصد تمدید با او را ندارد. محسن الغسانی، دیگر بازیکن خارجی سپاهان هم که فصل آینده با این باشگاه قرارداد دارد احتمالا در پایان فصل جدا خواهد شد، ولی کی‌روش استنلی و گولیسانی، دو خارجی دیگر سپاهان در برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد حضور دارند.

علاوه بر این نفرات، جدایی سعید آقایی هم از سپاهان در پایان فصل قطعی شده و این بازیکن اعلام کرده قصد تمدید قراردادش را با طلایی پوشان ندارد تا تعداد خروجی‌های باشگاه در پایان فصل به عدد ۹ برسد.

رضا دهقانی و حامد بحیرایی که با قرارداد قرضی از سپاهان جدا شده‌اند هم برای فصل آینده به این تیم برمی‌گردند.

اگر نویدکیا پاسخ مثبت نهایی را به مسئولان سپاهان برای پذیرش هدایت این تیم بدهد و قراردادش را طی هفته‌های آتی امضا کند کار سختی در بازسازی تیم و پر کردن جای خالی ۹ بازیکن خواهد داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سپاهان محرم نویدکیا امیر قلعه نویی ورزش فوتبال صراط پایان فصل فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.

امروز خبری مبنی بر توافق باشگاه تراکتور با یحیی گل‌محمدی منتشر شد و گویا این مربی پرافتخار درآستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. یحیی بعد از کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، در این مدت به پیشنهاداتش جواب رد داد و منتظر فرصتی بود تا با یک تیم خوب و پرهوادار به فوتبال برگردد. یحیی در این مدت با فولادی‌ها به توافق نرسید و در چند مرحله هم پیشنهاد تیم ملی امید را رد کرد.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، این تیم با محمد نصرتی کارش را ادامه می‌دهد و هواداران در انتظار معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند. گل‌محمدی چند روز قبل با مدیران و مالک تراکتور مذاکراتی را انجام داد ولی توافق صورت نگرفت. بزرگترین مشکل بین طرفین در دور اول مذاکرات مربوط به مسائل مالی و البته بودجه تیم در نقل و انتقالات بود که خیلی برای گل‌محمدی راضی کننده نبود.

بعد از اینکه باشگاه تراکتور با یحیی در ابتدا به توافق نرسید، سراغ گزینه‌های خارجی رفت ولی شواهد نشان می‌دهد حضور مربی خارجی در تبریز منتفی است. از همین رو مدیران تراکتور دوباره به سراغ گل‌محمدی رفتند که جدی‌ترین گزینه ایرانی هدایت این تیم بود. مالک تراکتور پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کرد و البته قول‌های مهمی هم به یحیی داد. فعالیت مستقیم یحیی در نقل و انتقالات، اختصاص دادن بودجه کافی برای جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی و حضور چند ستاره، قول‌هایی بود که از طرف تراکتوری‌ها به یحیی داده شد و مورد موافقت سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت.

در صورت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او باید در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال قرار بگیرد. اگر یحیی از استقلال امتیاز بگیرد، کمک بزرگی به تیم سابقش خواهد کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود. گفتنی است طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور