Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن کاویانی راد معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری که امروز (چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه) برگزار شد، درباره اقدامات این نهاد برای بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: ما امسال سی‌امین سالروز ورود آزادگان به کشور را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۴۳ هزار آزاده از ۶ ماه تا بیش از ۱۰ سال دوران اسارت را پشت سر گذاشته‌اند.

معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه حدود ۵۷۰ نفر از عزیزان آزاده در غربت اسارت شهید شدند، گفت: شعار امسال همدلی، مقاومت و ایثار اجتماعی است.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد گفت: آن‌قدر موضوع تحریم غیر انسانی شده که از ارائه دارو به بیماران هم دشمنان جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: ما برای سی‌امین سالگرد ورود آزادگان برنامه‌هایی را پیش بینی کرده‌ایم و اجرا‌هایی را در سراسر کشور خواهیم داشت.

معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برگزاری کنگره الماس‌های درخشان از جمله برنامه‌های سی‌امین سالگرد ورود آزادگان به میهن است که در چهارچوب مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد بیان کرد: از ۱۰۶ آزاده‌ای که در حوزه ایثار اجتماعی فعالیت دارند، امسال در این کنگره تجلیل می‌شود.

وی افزود: دومین برنامه ما حضور آزادگان سرافراز با لباس اسارت در بیمارستان‌ها است که از کادر درمان هم قرار است تجلیل کنند.

معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: شنیدن خاطرات و پیام‌های آزادگان از جمله برنامه‌هایی است که قرار است رخ دهد و حدود ۲۰ عنوان کتاب با موضوع آزادگان و ۳ مستند هم در این زمینه تولید شده است.

وی گفت: سیاست کلان ما این است که از آزادگان در جهت روحیه بخشی به مردم استفاده شود و با روحیه امید بخشی این جهت گیری را داریم.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد گفت: امسال به خاطر کرونا اجتماعات گسترده سال قبل را نداریم و برنامه‌ها با ملاحظات خاص خود انجام می‌شوند.

معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه استانداران و ... به سهم خود تجلیل و تکریم از آزادگان را انجام می‌دهند، گفت: طرح سپاس امسال به خاطر شرایط موجود بیماری کرونا از طریق تلفنی است.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد تصریح کرد: ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان ایثارگر و آزادگان را در برخی استان‌ها داریم و آزادگان قرار است با لباس اسارت خود، در مراکز انتقال خون حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه طرح نورافشانی در برج میلاد و آزادی نیز قرار است انجام شود، گفت: از ۱۰۶ آزاده فعال قرار است با اهدای تندیس تجلیل به عمل آید.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد افزود: برنامه‌های ویژه تلویزیونی و رادیویی در این ایام پیش بینی شده است.

معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای اولین بار اسناد برجای مانده از شهیدان کشوری و ابوترابی فرد را در میان عموم قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

رفع مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران تا هفته آینده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران و جانبازان آزادگان معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ورود آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند