Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@13:19:00 GMT

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۹۳۶

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

تین نیوز

براساس پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۲۲ مرداد ماه) کاهش کیفیت هوای برخی مناطق پایتخت طی صبح و بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در نخستین ساعات امروز (۲۲ مرداد ماه) با توجه به حاکمیت جو آرام طی ساعات گذشته شاهد تجمع ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز به تدریج بر تندی باد افزوده می‌شود و شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده «ازن» در ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

شامگاه امشب (۲۲ مرداد ماه) با افزایش ترافیک و کاهش تندی باد بر غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزوده می شود و احتمال می‌رود کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد در شرایط نامطلوب قرار بگیرد.

صبح فردا (۲۳ مرداد ماه) با برقراری جو آرام همراه با آغاز تردد خودروها بر غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

طی روز تندی باد افزایش خواهد یافت و تا حدودی باعث پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد. بااین‌وجود حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده «ازن» سبب خواهد شد. غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر افزایش پیدا کند و به‌تبع آن کیفیت هوا در بیشتر مناطق کاهش پیدا خواهد کرد، هرچند نسبت به روز گذشته با اندکی کاهش روبه‌رو خواهد شد.

در اواخر وقت فردا (۲۲ مرداد ماه) با تداوم وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها، برقراری وضعیت مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «دی‌اکسید نیتروژن» با میانگین ۸۹ بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار  داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۶ است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کیفیت هوا ۲۲ مرداد ماه کیفیت هوای آلاینده ها حمل و نقل پیش بینی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۸ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۶ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6084959

دیگر خبرها

  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تهرانی‌ها همچنان هوای مطلوب تنفس می‌کنند
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟