Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال گفت: به یاد ندارم امیر قله نویی از تیمی استعفا دهد و زمانی که چنین اتفاقی رخ می دهد نشان می دهد فشار بالایی روی تیم است.

مهدی کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شکست سپاهان در جام حذفی مقابل استقلال، اظهار کرد: شرایط جام حذفی با لیگ برتر فرق می‌کند و بازی از حساسیت بیشتری برخوردار است، زیرا امکان جبران شکست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند تا اینکه داور برای استقلال پنالتی گرفت و بعد از آن سپاهان تمرکز خود را از دست داد که استقلالی‌ها اختیار بازی را به دست گرفتند.

وی ادامه داد: گل دومی که سپاهان دریافت کرد عدم تمرکز بازیکنان این تیم را نشان می‌داد، هرچند سپاهان کلافه بازی می‌کرد و استقلال توانست از موقعیت‌های به وجود آمده استفاده کند و پیروز میدان باشد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر داوران فوتبال بازی کرده باشند، قضاوت راحتی خواهند داشت، خاطر نشان کرد: اگر صحنه‌ای که داور پنالتی گرفت را به صورت آهسته ببینیم متوجه می‌شویم مصلح فشاری روی بازیکن حریف وارد نکرده و طیبی فضای پشت او را پر کرده که نیازی به خطا نبود.

کریمیان در خصوص کاپیتانی امید نورافکن، تصریح کرد: هر مربی بر اساس چهارچوب فکری خود عمل می‌کند، اما فکر می‌کنم این کار قدیمی شده و اثر معکوس روی نور افکن داشت. برای روحیه دادن به بازیکن راه‌های دیگری مانند روانشناس وجود دارد تا با بازیکن صحبت کند.

وی افزود: سپاهان در بازی با استقلال به هم ریخته بازی می‌کرد و زمانی که صاحب توپ بود هیچ برنامه‌ای نداشت، به یاد ندارم امیر قله نویی از تیمی استفاء دهد و زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد نشان می‌دهد فشار بالایی روی تیم است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه کیفیت بازی‌های قبل و بعد از کرونا قابل مقایسه نیست، گفت: بعد از کرونا سطح کیفی بازیکنان پایین آمده و نمی‌توانیم بگوییم علت شکست‌ها فقط مربیان هستند، چنین اتفاقی برای اولین بار در دنیا اتفاق افتاده که بازیکنان نتوانستند خود را با این شرایط وقف بدهند. برخی تیم‌ها قبل از کرونا امتیازات خوبی جمع کردند و این بیماری به آنها ضربه زد.

کریمیان اضافه کرد: سپاهان برای دو هفته باقی مانده مربی موقت گذاشته که کار درستی است زیرا بازیکنان با تکسیرا آشنا هستند، آنها باید تلاش خود را انجام دهند تا سهمیه آسیا را بگیرند.

وی در رابطه با مدیریت سپاهان، اظهار کرد: در حال حاضر که تیم سرمربی ندارد باید مدیریت قوی عمل کند، بازیکنان باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند، دوندگی به خود آنها بستگی دارد و باید تلاش کنند تا تیم به جایگاه واقعی برسد.

کد خبر 438433

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال داور پیشکسوت مهدی کریمیان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال