Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدمهدی تندگویان در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: "امروز در آستانه #هفته_تشکل‌ها_و_مشارکت‌های_اجتماعی، نگاه دغدغه‌مند #معاون_اول ریاست‌جمهوری سبب‌ساز برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان تشکل‌های #جوانان بود. همراهی ایشان با جوانان و موضوعات حوزه آنان این امکان را فراهم آورد که اصلی‌ترین مطالبات معاونت در این جلسه مطرح شود و راه حل‌های ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موضوعاتی از قبیل لزوم ترویج فرهنگ تشکل‌گرایی، #نخبه_سازی در نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی، ایجاد ساختار تخصصی هدفمند برای تشکل‌ها، توجه به موضوعات اقتصادی تشکل‌ها، ایجاد نظام #رتبه_بندی برای تشکل‌ها، تجمیع #ساختار_تشکلی ایران در جهت مدیریت منابع، ایجاد و تقویت ارتباطات بین المللی، توانمندسازی ساختاری، علمی، اطلاعاتی، عمومی و تخصصی تشکل‌ها، ارائه لایحه، طرح و تصویب قوانین بالا دستی در مراجع قانون‌گذاری برای رفع مشکلات تشکل‌گرایی، تخصیص سهمیه‌های لازم به فعالین عرصه تشکل‌گرایی در راستای بکارگیری توان آنها در عرصه‌های اقتصادی فرهنگی و اداری، ایجاد #پایگاه‌های_واحد شهری برای خدمات تشکلی سمن‌سراها و شورای مشورتی جوانان با دولت از جمله مطالباتی بود که امروز در جلسه مطرح کردم.
تندگویان تصریح کرد: اگرچه در بسیاری از این موضوعات تا همین زمان هم توانستیم دستاوردهای بسیاری کسب کنیم، اما قطعا با نگاه ویژه معاون اول رئیس جمهوری به این موضوعات قادر خواهیم بود به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم.



 

برچسب‌ها سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان اسحاق جهانگیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان اسحاق جهانگیری سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان اسحاق جهانگیری تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه گفت : ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ محقق شد.

وی ادامه داد: براساس سند اشتغال در ابتدای سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۲ هزار و ۵۱۹ فرصت شغلی به عنوان تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان کرمانشاه پیش‌بینی شده است، که تا اسفندماه تعداد ۱۴ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۵۵ درصد تسهیلات ۱۶۵ میلیارد تومانی سهم استان کرمانشاه به میزان ۹۳ میلیارد تومان با پیش‌بینی ۸۵۰ فرصت شغلی در شهرستان کرمانشاه جذب شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ پرونده شکایات کارگری در مراجع تشخیص و حل اختلاف شهرستان کرمانشاه حل و فصل شده و میانگین رسیدگی در این مراجع به کمتر از ۳۰ روز رسیدگی است.

آمویی اضافه کرد: سالانه بیش از ۱۰ هزار بازرسی کار از بنگاه‌های اقتصادی مشمول قانون کار در راستای صیانت از نیروی کار و ایمنی محیط کار در استان انجام می‌شود.

وی افزود: یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت تعاونی با پیش‌بینی ۱۰ هزار فرصت شغلی در شهرستان کرمانشاه فعال بوده و نقش مهمی در مردمی کردن اقتصاد و تحقق شعار سال دارند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • اساسی ترین چالش تشکل‌های دانشجویی مقابله با روزمرگی و برنامه های بدون هدف است