Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر با کمک برنامه سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ۶۰۰ پرس غذای گرم توزیع شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به ثواب اطعام غدیر، گفت: امام صادق علیه السلام روز عید غدیر را عیدالله الاکبر نامیدند و به اطعام و سفره انداختن توصیه فرمودند، چنان که بزرگان دین مقید بودند که افزون بر انجام سایر آداب غدیر، سفره اطعام نیز بر پا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر با کمک برنامه سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ۶۰۰ پرس غذای گرم توزیع شد.

وی افزود: قرار بود این طرح اطعام غدیر در یکی از مساجد جنوب کرمان و در قالب سفره افطار غدیر، اجرا شود اما با توجه به شرایط قرمز کرونا امکان برپایی این سفره نبود بنابراین ۶۰۰ پرس پس از بسته بندی در ظروف یکبار  مصرف در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

خوبی زاده ضمن تشکر از برنامه سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم، این برنامه، موسسه و کانون همواره در شرایط سخت به کمک ما آمده اند، یادآور شد: در پی وقوع سیل اول فروردین سال جاری، برنامه سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در پویش هم وطن کنارتم که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای کمک به سیل زدگان مناطق جنوب کرمان راه اندازی شده بود، شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: به همین منظور تعداد قابل توجهی سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن و همچنین یک کامیون گوشت قرمز منجمد ارسال کردند تا در بین سیل زدگان توزیع شوند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این یک دستگاه نانوایی به صورت امانی همراه با یک تُن آرد به منطقه سیل زده زهکلوت ارسال شد تا نان پخت کرده و به صورت رایگان در بین مردم سیل زده این منطقه توزیع شود.

خوبی زاده اضافه کرد: همچنین در ماه رمضان، اعیاد شعبانیه و در دهه ولایت و امامت طرح مشارکتی نذر قربانی برای توزیع گوشت قرمز در بین نیازمندان با مشارکت و حمایت برنامه سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: با توجه به شرایط سختی که شیوع کرونا بر معیشت مردم وارد کرده، کمک های مومنانه لازم و ضروری است و در این مدت کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان نیز به صورت جهادی و خودجوش برای کمک مومنانه به نیازمندان به ویژه افراد متضرر از کرونا پای کار آمده اند، که جای بسی تشکر دارد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه سمت اطعام غدیر غدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برنامه سمت خدا طرح اطعام غدیر خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین