Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۰ میلیون و ۵۲۵ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۶۱ هزار مبتلای جدید به مجموع ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، 20 میلیون و 525 هزار و 620 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 745 هزار و 971 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 13 میلیون و 446 هزار و 405 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 54 هزار و 511 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 5 میلیون و 305 هزار و 957 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 167 هزار و 749 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 54 هزار و 923 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 3میلیون و 112 هزار و 393 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 103 هزار و 99 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 61 هزار و 275 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 2 میلیون و 330 هزار و 327 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 46 هزار و 197 هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و کلمبیا نیز به‌ترتیب با 897 هزار و 599، 566 هزار و 109، 492 هزار و 522، 489 هزار و 680 و 410 هزار و 453 مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای شیلی با 376 هزار و 316 و اسپانیا با 373 هزار و 692 مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و هند به‌‌ترتیب با 2میلیون و 755 هزار و 348، 2میلیون و 243 هزار و 124 و یک میلیون و 640 هزار و 21 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 2 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیههشدار نخست وزیر فرانسه درباره سخت شدن کنترل ویروس کرونا

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" ویروس کرونا بیشتر بخوانید... آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/افزایش تعداد مبتلایان بد حال تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس به بالاترین حد از تیرماه رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/افزایش تعداد مبتلایان بد حال تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس به بالاترین حد از تیرماه رسید واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران ۲ تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد ۳ بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان ۴ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۵ انیمیشن// حس غم‌انگیز "سالمندان تک‌فرزند!" ۶ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۷ معاون وزیر بهداشت: تعویق کنکور لطمه جبران‌ناپذیری به داوطلبان وارد می‌کند ۸ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید مهمترین اخبار اجتماعی اجازه انتفاع اقتصادی در "شاد" نمی‌دهیم/ احتمال تأمین تبلت برای ۳.۵ میلیون دانش‌آموزان جامانده از شاد فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! حفظ جان شهروندان در پارکها باید به طور جدی در دستور کار شهرداری تهران باشد مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب الله امروز حزب الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند ویروس کرونا اخبار هند ویروس کرونا تعداد مبتلایان ویروس کرونا دست داده آخرین آمار ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟

قیمت بیت‌کوین کاهش شدید به زیر سطح ۷۰هزار دلار را آغاز کرده و در بحبوحه تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و ایران شتاب نزولی پیدا کرده است؛ به طوری که کاهش شدید در زیر سطوح ۶۶ هزار و ۶۵ هزار دلار مشاهده شد.

به گزارش ایسنا، قیمت بیت‌کوین بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و حتی پشتیبانی ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلاری را تجربه کرد. قیمت پایین نزدیک به ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تلاش برای روند بازیابی است، قیمت از سطح ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار و ۶۳ هزار  دلار بالاتر رفت و حرکتی بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار شکل گرفت.

اکنون بیت‌کوین زیر ۶۷هزار دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۶۵هزار و ۸۰۰ دلار است. همچنین  کانال صعودی کلیدی با مقاومت ۶۵ هزار و ۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی بیت‌کوین در حال شکل‌گیری است که نزدیک به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰هزار و ۴۹۵ دلار است.

اولین مقاومت اصلی می‌تواند سطح ۶۶هزار دلار باشد و مقاومت بعدی روی ۶۸هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. اگر حرکت واضحی در بالای منطقه مقاومت ۶۸هزار دلار وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند تا ۷۰هزار دلار افزایش یابد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۷۱هزار و ۲۰۰ دلاری است. هرگونه سود بیشتر ممکن است بیت‌کوین را در کوتاه‌مدت به سمت منطقه مقاومت ۷۲ هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۶هزار و ۸۵۰ دلاری بالا برود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۴هزار و ۵۰۰ دلار است. اولین پشتیبانی اصلی ۶۳هزار دلار است. اگر بسته شدن زیر ۶۳هزار دلار باشد، قیمت ممکن است شروع به کاهش به سمت سطح ۶۲هزار دلار کند. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه‌مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۰هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۶۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۸۰ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸.۲۲ میلیارد دلار است که ۲۷.۶۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۴۸ میلیارد دلار است که  ۸.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۹.۰۶ میلیارد دلار است که ۹۲.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۸ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۵ هزار و  ۱۷۳.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۱۹ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۴۹.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۹۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۰۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۰ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۶۸.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۲۹ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۸.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۹۰ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۴۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۵.۷۱ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱۷.۵۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۹.۲۷ درصد افزایش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۷۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۸۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۵۷ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۰.۳۱ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است