Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان سرخس گفت: دو واحد نانوایی و یک واحد صنفی لبنیاتی در شهر سرخس به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در خصوص کرونا و بهداشت عمومی پلمپ شد.

به گزارش جماران، حیدر جهانی افزود: یکی از این نانواییها هفته گذشته پلمپ شده و همچنان بسته است.

وی ادامه داد: در پی بازرسی مشترک شبکه بهداشت و نمایندگان دادستان و فرمانداری از واحدهای صنفی سطح شهر یک واحد عرضه کننده محصولات لبنی و یک نانوایی دیگر به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی مهر و موم شد و تا زمانی که از سوی این واحدها تعهدات لازم به شبکه بهداشت داده نشود باز نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سرخس به مهر وموم تنها شعبه بانک سپه در این شهرستان طی هفته قبل اشاره و بیان کرد: با توجه به نیاز مردم به این شعبه بانک و سپردن تعهد به شبکه بهداشت برای رعایت دستورالعملهای بهداشتی، شعبه مذکور پس از ۲۴ ساعت باز شد.

اخبار مرتبط پلمپ هشت واحد صنفی متخلف در بیرجند شناسایی 100 مادر باردار با علائم مشکوک به کرونا در تایباد رعایت پروتکل های بهداشتی در کشتارگاه بندرعباس پلمپ بیش از 150 واحد صنفی ایرانشهر به دلیل رعایت نکردن هشدارهای بهداشتی به خاطر کرونا در واکسیناسیون کودکان تأخیر نیندازید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پلمپ کرونا در ایران کرونا خراسان رضوی پروتکل های بهداشتی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رعایت نکردن واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز