Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نمازی در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان آستارا سه انبار مواد غذایی را در این شهرستان کشف کردند و کالاهای این انبارها هم با حکم قضائی توقیف شد.

سرهنگ نمازی ارزش مواد غذایی احتکار شده را ۷۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در بازرسی از این انبارها ۸۵۰ کیلوگرم شکر، ۵۰۰ کیلوگرم قند، ۱۳۲ بطری روغن، یک تن و ۳۰ کیلوگرم برنج، یک تن و ۷۶۰ کیلوگرم انواع حبوبات و ۴۰ کیلوگرم مرغ کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آستارا گفت: سه محتکر ۲۹، ۳۱ و ۳۳ ساله مواد غذایی هم به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4996721

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نمازی آستارا احتکار نیروی انتظامی گیلان ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا گرگان ماه محرم محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد

صیادی گفت: این مقدار مواد غذایی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری از سطح واحدهای صنفی استان البرز جمع آوری شد.

او افزود: در این مدت ۷۲هزارو۶۹۶ مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از سطح واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی این استان به عمل آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۲هزارو۱۲۳ واحد صنفی متخلف استان طی مدت مذکور به مراجع قضایی معرفی شدند و نسبت به پلمب ۲۶۶ واحد متخلف اقدام شد.

صیادی افزود: در اجرای طرح نوروزی ۱۰۷ هزارو۴۰۸ مورد کنترل کیفی مواد غذایی و محیط واحدهای تجاری و صنایع غذایی البرز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • انبار بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در آبادان پلمب شد
  • کشف و جمع‌آوری بیش از ۴ هزار و ۴۱۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سراوان
  • ۸۸۲ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف انسانی در گناوه معدوم شد
  • کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در کاشمر
  • ۸۰۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد + نمودار