Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@14:05:03 GMT

لغو طرح ترافیک در مقابله با کرونا موثر نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۱۹۰

لغو طرح ترافیک در مقابله با کرونا موثر نیست

ایران اکونومیست-رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لغو طرح ترافیک در پایتخت باعث خلوتی حمل و نقل عمومی نشده است، گفت: رویکرد مخالفت با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نداریم.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت اظهار داشت: نظرمان در مورد طرح ترافیک مشخص است و پیشنهادهایی را در جلساتی که برگزار شده مطرح کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین شهردار تهران در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دارد و نظر مدیریت شهری در این زمینه بیان شده است.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در مورد تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا رویکرد مخالفت نداریم ولی برخی معتقد بودند با لغو طرح حمل و نقل عمومی خلوت شود لذا قرار شد مدتی آزمایشی طرح لغو شود اما در حال حاضر آمارها نشان می‌دهد که لغو طرح باعث کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نشده و در مقابله با کرونا موثر نبوده است.

به گزارش فارس، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مخالف لغو طرح ترافیک است و درباره این موضوع گفت: به نظرم در شرایط کنونی شیوع کرونا، نه تنها بهتر است طرح ترافیک لغو نشود، بلکه باید محدودیت‌هایی برای پیشگیری از ترددهای غیرضروری پیش بینی کرد.

همچنین شنیده‌ها حکایت از این موضوع دارد که جلسه ویژه شورای عالی ترافیک و برخی مسوولان ستاد ملی مقابله با کرونا امروز تشکیل می‌شود و حسن روحانی نیز تا فردا قرار است تصمیم نهایی در این زمینه را بگیرد.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا لغو طرح ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران

تین نیوز

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به ورود واگن های چینی به خطوط مترو پایتخت گفت: ان شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله واگن ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو به کارگیری کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران امروز در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با ورود واگن های چینی به پایتخت اظهار کرد: اصل و احیاء این قرارداد براساس توافقی که انجام و طی فرآیندی که شکل گرفت بدون همراهی دولت و شخص رئیس جمهور امکان نداشت که اتفاق بیفتد.

وی افزود: دستور ویژه رئیس جمهور و همراهی معاون اول و رئیس کل بانک مرکزی در این موضوع بسیار کمک کرد و این همراهی وجود داشت.

محمدخانی تصریح کرد: سخنگوی دولت هم به این موضوع اشاره کرد که که دولت در این موضوع راهبرد جدی دارد و پیگیر آن خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که این فرآیند سریع تر طی شود و در بدنه کارشناسی هم این مسیر سرعت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع اگر هر چه سریع تر تمام  و فرآیند به مسیر اصلی قرارداد برگردد برای مردم تهران بهتر خواهد بود. ان شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله واگن ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • کاهش کلسترول با این نوع سبزی
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم