Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:30:28 GMT

روند بیماری کرونا در مهاباد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۲۰۸

روند بیماری کرونا در مهاباد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از کاهش بستری‌های ناشی از کرونا ویروس در مهاباد خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد شیب نزولی، اما شکننده شمار مبتلایان با رعایت  پروتکل های بهداشتی کووید ۱۹ هستیم و شمار بستری‌های ناشی از این ویروس در مهاباد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در مهاباد افزود: برخلاف انتشار برخی خبر‌ها تاکنون هیچ درمان مشخصی برای علاج کووید_ ۱۹ کشف نشده و دارو‌های تجویز شده تنها ماهیت حمایتی و ضد ویروسی دارند.

بیشتر بخوانید

مسئولان باید در رعایت پروتکل‌ها پیشگام باشند

تغییر وضعیت مهاباد در شیوع کرونا از قرمز به هشدار

رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی عامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطر نشان کرد: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، میهمانی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم عروسی و عزا و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند شیب نزرولی بیماری را بشکند و شهرستان مهاباد مجددا در وضعیت قرمز و هشدار قرار گیرد.

شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد ضمن تشکر از مدیریت و کادر شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: بیماران بستری در بیمارستان از لحاظ روحی و روانی نیازمند همیاری و همکاری کادر درمانی می‌باشند و مدیریت پرسنل، پزشکان و کادر خسته درمانی در این برهه از زمان کار مهم و قابل ستودنی است که مدیریت شبکه و رئیس بیمارستان به خوبی این وظیفه را انجام داده است.

در ادامه لقمان منصور پور رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد ضمن تشکر از مدیر شبکه بیان کرد: خوشبختانه در اجرای برنامه‌های مدیریت با دکتر بهزاد کاملا هماهنگ هستیم و اجرای کار‌ها با حمایت وی به خوبی به انجام می‌رسد و همچنین از همه کادر درمانی، پزشکان و نیرو‌های خدمات پشتیبانی که با زحمات شبانه روزی سعی در ارائه خدمات باکیفیت و ایمن به بیماران دارند، تشکر و قدردانی کرد.

مراسم تبریک انتصاب رئیس بیمارستان امام خمینی مهاباد هم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، مسئول دفتر نماینده مردم، مدیر شبکه و تیم مدیریت بیمارستان در محل سالن کنفرانس شبکه برگزار شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان علوم پزشکی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی مدیر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی جاودان شامگاه ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق  وزش باد شدید در استان وجود دارد به تمامی مراکز بهداشتی درمانی استان اعلام گردید تا تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا در شبکه‌های بهداشت و درمان، معاونت ها و بیمارستان‌ها جلسات کمیته مدیریت بحران برگزار و نیازهای هر مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم شناسایی مادران باردار و پرخطر و اسکان آنها در مناطق امن و نزدیک به مراکز درمانی، گفت: تمهیدات لازم در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه مادران باردار، کودکان و  سالمندان، تامین تجهیزات دارویی و درمانی، تامین نیروی انسانی متبحر و متخصص اندیشیده و مراکز اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

جاودان بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳/اعزام ۳۸۰ نفر کادر درمان به عربستان
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت
  • استعفای دست جمعی پرستاران چالوس؛ از تکذیب تا واقعیت
  • استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس / فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای دسته جمعی ۲۰پرستار در چالوس