Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه در بازدید از مجموعه سد کارون3 و در دیدار با مدیر عامل سد و نیروگاه برای همکاری‌‌‌های‌ دوجانبه اعلام آمادگی کرد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایذه، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه در بازدید از مجموعه سد کارون 3 در دیدار با مدیر عامل سد و نیروگاه کارون 3 برای همکاری‌‌‌های‌ دوجانبه اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسرو خیری‌‌‌زاده در دیدار با حمید صالحی مدیر‌عامل شرکت بهره‌‌برداری‌ از‌ سد‌ و نیروگاه کارون با تشکر از‌ تلاش‌های مدیریت و مجموعه کارکنان آن‌ شرکت در صنعت‌ برق‌ کشور گفت: دانشگاه‌ آزاد‌ اسلامی واحد ایذه با ۳۴ سال‌ سابقه درخشان‌ و حدود ۲۵هزار فارغ‌‌التحصیل دانشگاهی نقش‌ مؤثری‌ در‌ آموزش‌ عالی‌ کشور‌ دارد.

وی‌ افزود: این‌ دانشگاه با دارابودن بیش از 100 عضو هیئت علمی مجرب در رشته‌های مختلف، حدود ۴ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری و کارکنان کارآزموده از‌ ظرفیت‌ علمی‌ و اجرایی‌ بالایی‌ برای‌ حل‌ مشکلات‌ صنعت‌ برخوردار‌ است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه با برشمردن امکانات و فضاهای فرهنگی، کارگاهی، آزمایشگاهی، ورزشی، رفاهی و کشاورزی این واحد‌ دانشگاهی گفت: این ظرفیت‌ها می‌توانند در راستای تعامل با صنایع به‌ویژه  سد و نیروگاه کارون3 به کار گرفته شوند.

وی آمادگی دانشگاه متبوع خود را در راستای همکاری در حل مشکلات منطقه اعلام و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایذه آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت‌های خود نقش مؤثری در توسعه و آبادانی منطقه ایجاد کند و این مهم براساس شناخت عمیق از توانایی و شرایط خاص منطقه است.

در ادامه نشست حمید صالحی مدیرعامل سد و نیروگاه‌ کارون3 با برشمردن امکانات و ظرفیت‌های آن‌ شرکت و تجربه همکاری‌های صورت گرفته با دانشگاه‌های منطقه، آمادگی مجموعه خود را در راستای انعقاد تفاهم‌نامه جامع در موضوعات مختلف با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه اعلام کرد.

به گزارش آنا، در این نشست مهرداد عسگری معاون پژوهشی کارون3، علی حاتمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ایذه و ایرج شیخیان رئیس مرکز تحقیقات انرژی واحد ایذه نیز‌ نظر‌ خود‌ را‌ در‌باره‌ انعقاد تفاهم‌نامه مشترک و توسعه‌ همکاری‌ های‌ صنعت‌ و‌ دانشگاه‌ عنوان‌ کردند.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه سد کارون 3 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه سد و نیروگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد

ناصر اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حدود ۹۴ درصد برق مورد نیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تأمین می‌شود، گفت: در طول سال گذشته میزان تولید برق این نیروگاه‌ها با رشد چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ۳۴۶ میلیون مگاوات رسیده است.

وی ادامه داد: از این میزان تولید حدود ۲۰۰ میلیون مگاوات ساعت سهم نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی، ۸۳ میلیون مگاوات ساعت سهم نیروگاه‌های بخاری و ۶۳ میلیون مگاوات ساعت سهم نیروگاه‌های گازی بوده است.

اسکندری با اشاره به اینکه سال گذشته برای نخستین بار بیش از ۹۷ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی پیش از شروع پیک مصرف برق تابستان به پایان رسید، گفت: انجام به موقع برنامه‌های تعمیراتی و آماده‌سازی این واحدها موجب گردید تا ضریب آمادگی نیروگاه‌های حرارتی کشور از مرز ۹۹ درصد عبور کند.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه متوسط راندمان نیروگاه‌های حرارتی در سال گذشته از مرز ۳۹ درصد عبور کرده است، افزود: برای پیک تابستان امسال نیز ۱۱۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی پیش‌بینی شده است تا واحدهای تولید برق حرارتی در روزهای اوج مصرف تابستان با حداکثر توان آماده تولید برق پایدار و مطمئن برای مشترکان سراسر کشور باشند.

وی فصول گرم سال را به عنوان روزهای اوج مصرف برق کشور معرفی کرد و افزود: آمادگی کامل نیروگاه‌ها برای تولید برق پایدار هدف اصلی این مجموعه است؛ از این رو همه ساله پس از عبور از فصل گرم سال و شروع مهرماه فصل تعمیراتی نیروگاه‌های حرارتی آغاز شده و بایستی تا پیش از شروع روزهای گرم سال این تمهیدات به پایان برسد. چرا که از خردادماه با افزایش مصرف برق کشور بایستی نیروگاه‌ها آمادگی کاملی برای پاسخگویی به بار مصرف این بازه زمانی داشته باشند.

کد خبر 6054459 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • از صادرات لوله‌های صنعتی دوجداره تا تصویب اولیه ۳ مدرسه عالی مهارتی
  • شمارش معکوس گشایش فن‌بازار در دانشگاه آزاد زاهدان
  • گشایش فن‌بازار در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان/ فن‌بازار عامل ارتقای مرکز رشد است
  • بازارچه صنایع خلّاق در واحدهای دانشگاه آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود
  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد
  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود