Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:38:44 GMT

اهدای 300 تبلت به دانش آموزان محمود آباد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۳۱۶

اهدای 300 تبلت به دانش آموزان محمود آباد

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد گفت: یک خیر در پی تداوم شیوع کرونا و ضرورت تداوم آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید برای خرید تعداد 300 تبلت برای دانش آموزان نیازمند اقدام کرده است.

به گزارش جماران، مرتضی نصری میانگین قیمت هر دستگاه تبلت را حدود ۲۰ میلیون ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد که تا پیش از شهریور ماه تمامی این دستگاهها با نصب نرم افزارهای مورد نیاز در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که در حل حاضر حدود ٤٠٠ دانش آموز در محمودآباد فاقد هرگونه امکانات و تجهیزات برای تحصیل مجازی هستند ، گفت : در شرایط کرونایی که نیاز به آموزش مجازی ضرورت یافته است بهتر است خیرین ما به سمت کمک های مومنانه در راستای تقویت تعلیم و تربیت بروند.

اخبار مرتبط نیاز مازندران به خرید دستگاه اکسیژن ساز آخرین وضعیت کرونا در مازندران کاهش آمار بستری مبتلایان به کرونا در بابل از سفرهای غیر ضروری به مازندران خودداری کنید میزان تأثیر واکسن کرونا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آموزش مجازی کرونا در ایران کرونا مازندران اهدای تبلت تبلت دانش آموزان تبلت رایگان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان