Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تظاهرات ضد نژاد پرستی برای هفتاد و چهارمین شب متوالی در شهر پورتلند و همزمان با تهدید رئیس جمهور آمریکا ضد معترضان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، معترضان به نژادپرستی بار دیگر سه شنبه شب در خیابان های پورتلند حاضر شدند و این خیابان‌ها صحنه اعتراض‌های خشونت‌آمیز شد.
اعتراضاتی که در پورتلند پرجمعیت‌ترین شهر ایالت اورگن صورت گرفته، از زمان قتل جورج فلوید مرد سیاه پوست 46 ساله‌ای که در اواخر ماه می (اوایل خرداد) به دست پلیس مینیاپولیس کشته شد، جرقه خورد و تاکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واقع اعتراضات در این شهر مانند سایر شهر‌های آمریکا در اعتراض به بی‌عدالتی اجتماعی و در راستای جنبش «جان سیاهان اهمیت دارد» جان گرفت.
با اوج گیری اعتراضات در سراسر ایالت‌های آمریکا، حضور ماموران امنیتی و پلیس مسلح در شیکاگو نیز افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتراضات نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سفر رئیس جمهور در سیلاب سال ۱۴۰۰ به جیرفت و تاکید بر اجرا روند اجرا و ساخت این طرح ها را سرعت بخشید ومطالعات آبخیزداری دربیش از ۹۸٠ هزارهکتار از حوزه های آبخیز جنوب کرمان انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تاکید بر اهمیت اجرای طرح های آبخیزداری گفت: از بیش از ۳ میلیون و ۶٠٠ هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی جنوب کرمان بیش از ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار هکتار آن را حوزه های آبخیز تشکیل می دهد که که تاکنون در در سطح  بیش از ۷۵۰ هزار هکتار از  این عرصه‌های کار مطالعاتی در حوزه‌های آبخیز انجام شده که با توافق  صورت گرفته سطوح  باقیمانده نیز طی سنوات آینده بنا به  ضرورت انجام و به پایان خواهد رسید.

وی افزود: مطالعات آبخیزداری امسال در قالب 6 طرح در هشت شهرستان‌ جنوبی با اعتبار  افزون بر ۹٠ میلیارد ریال در حال انجام است.

رحیمی نیا با اشاره به اینکه تا کنون 30 درصد مطالعات آبخیزداری در سطح حوزه های آبخیز منطقه صورت گرفته اضافه کرد: از مجموع مساحت ۹۸٠ هزارهکتار مطالعات تفصیلی اجرایی و موردی ، در سطح بیش از ۷۷٠ هزارهکتار انواع اقدامات اجرایی مکانیکی، بیولوژیکی، بیومکانیکی و مدیریتی آبخیزداری و آبخوانداری اجرا شده و در دست اجرا و همچنین مساحت ۲۱٠ هزارهکتار نیز آماده اجرا می باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به اثربخشی طرح های آبخیزداری و آبخوانداری افزود: حفظ و بهره‌برداری مناسب از منابع آب‌وخاک، حفاظت خاك و كنترل فرسايش و رسوب، پخش سیلاب، تغذیه آبخوان‌های زیرزمینی، كنترل سيل به‌منظور حفاظت سكونتگاه‌ها، کنترل رسوبات ورودی به مخازن سدها و تأسیسات و شبکه‌های آبیاری پایین‌دست، احیا و توسعه پوشش گیاهی، بهبود شرایط زیست‌ محیطی و بهبود وضعیت اقتصادی آبخیزنشینان از اهداف اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند