Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا صبح امروز(۲۲ مردادماه) در نشست بررسی شیوه نامه های بهداشتی در ایام عزاداری محرم گفت: امسال در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بر رعایت فاصله دو متری، استفاده از ماسک، لوازم شخصی و وارد نشدن آسیب به شهروندان تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید ناجی افزود: به همین منظور برگزاری هرگونه تجمع و مراسم‌هایی مانند علم گردانی، دسته روی، تعزیه خوانی و شیرخوارگان حسینی ممنوع است.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: تلاش صدا و سیما نیز بر تهیه و تولید برنامه‌های متناسب و پرمحتوا در این زمینه، و بهره مندی شهروندان در منازل است.

ناجی با اشاره به اینکه پخش نذورات نیز تابع شرایط خاص است و بصورت غذای پخته شده نیست، اضافه کرد: سازمان صمت استان نیز باید نسبت به تهیه اقلامی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده توجه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی