Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@23:02:07 GMT

روایتی از جلسه مهم حاج قاسم یک روز قبل از شهادت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۴۱۴

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوزٰ زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود، روایتی خواندنی از آخرین فعالیت‌های پدر شهیدش را یک روز پیش از شهادت از زبان مسئول ستاد لشکر فاطمیون منتشر کرد.

در متن این پست آمده است:

"آخرین روز «شهیدحاج قاسم» در سوریه چگونه گذشت؟

مسول ستاد لشکر فاطمیون به روایت آخرین ساعات زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخته است و از حال و هوای آن روز می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح روز جمعه ۱۳ دی ماه در پی حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند تن از همراهان وی از جمله فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی، به شهادت رسیدند.

مسول ستاد لشکر فاطمیون، ضمن انتشار تصویری از آخرین عکس یادگاری رزمندگان جبهه مقاومت با سردار حاج قاسم سلیمانی، به روایت آخرین ساعات زندگی این فرمانده جبهه مقاومت پرداخته که در ادامه متن آن آمده است:
پنج‌شنبه (۹۸/۱۰/۱۲)
ساعت ۷ صبح
دمشق
با خودرویی که دنبالم آمده عازم جلسه می‌شوم.
هوا ابری است و نسیم سردی می‌وزد.
ساعت ۷:۴۵ صبح
به مکان جلسه رسیدم.
مثل همه جلسات تمامی مسئولین گروه‌های مقاومت در #سوریه حاضرند.
ساعت ۸ صبح
همه با هم صحبت می‌کنند... درب باز می‌شود و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت وارد می‌شود.
با همان لبخند همیشگی با یکایک افراد احوالپرسی می‌کند
دقایقی به گفتگوی خودمانی سپری می‌شود تا اینکه حاج‌قاسم جلسه را رسما آغاز می‌کند...
هنوز در مقدمات بحث است که می‌گوید.
همه بنویسن، هرچی می‌گم رو بنویسین!
همیشه نکات را می‌نوشتیم، ولی اینبار حاجی تاکید بر نوشتن کل مطالب داشت.
گفت و گفت... از منشور پنج‌سال آینده... از برنامه تک‌تک گروه‌های مقاومت در پنج‌سال بعد... از شیوه تعامل با یکدیگر... از...
کاغذها پر می‌شد و کاغذ بعدی...
سابقه نداشت این حجم مطالب برای یک‌جلسه
آن‌هایی که با حاجی کار کردند می‌دانند که در وقت کار و جلسات بسیار جدی است و اجازه قطع‌کردن صحبت‌هایش را نمی‌دهد، اما پنج‌شنبه اینگونه نبود... بارها صحبتش قطع شد، ولی با آرامش گفت؛ عجله نکنید، بگذارید حرف من تموم بشه...
ساعت ۱۱:۴۰ ظهر
زمان اذان ظهر رسید
با دستور حاجی نماز و ناهار سریع انجام شد و دوباره جلسه ادامه پیدا کرد".
 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام حاج قاسم جلسه شهادت حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور  از چهارشنبه 29 فروردین ماه در 9 قسمت  ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه مستند در هر قسمت به یکی از شهرها از جمله چهار محال و بختیاری، همدان، کردستان، فارس، خراسان رضوی، سنندج، اصفهان، داراب و... رفته و به موضوع لحظات خاص روزهای آخر بارداری و روز تولد می‌پردازد.

 فصل جدید این مجموعه، به موضوع سختی های زنی عشایری در دوران بارداری، سقط مکرر جنین، شوق و سختی مادری نابینا برای تولد فرزند ، چند قلو زایی، خواهران دوقلو همسان باردار و دلتنگی مادرانه پرداخته و روایتگر چالش‌های دوران بارداری مادرانی شاغل چون معلم، پرستار، نویسنده و ماما بوده است.

«پسر کوهستان»، «فرشته رضا»، «به بخش مادری»، «همیشه با هم»، «بچه‌های ما»، «جاده دلتنگی»، «ماه آخر»، «روز زندگی بهار» و «مهمان ناخوانده» آثار این مجموعه مستند هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مجموعه مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، مجری طرح: امیرحسین اوسیوند، کارگردانان: امیرحسین اسیوند،  مهدیه سادات محور، فروزان جاویدی، سمانه امینی، ملیکا صدوقی، صدابردارن: محمدرضا امین آبادی،  سجاد صادقی، مهران ثابتی فرد، اسماعیل امینی جزی، داوود قلی پور، تصویربردارن: امیرحسین اسیوند،  امیر حیدری، مهدی طاهری ، تدوینگران: امیرحسین شاکری، امیرحسین اسیوند، مهدی عبدالباقی، صداگذاران: محمدرضا امین آبادی، اسماعیل امینی ، اصلاح رنگ و نور: کامیاب مرادی  ، امیرحسین شاکری ، طراحان گرافیک: سهیل شعر باف، احمد رضایی، ملیکا خالقی

دیگر خبرها

  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد