Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@04:28:29 GMT

دردسر جدید کرونا برای فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۴۵۵

دردسر جدید کرونا برای فوتبال ایران

رویداد۲۴ محمد اسدی مسجدی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده در پروتکل سلامت لیگ های فوتبال، ابراز نگرانی خود را در ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش مطرح کرد، گفت: قرار بر این شد که فدراسیون پزشکی ورزشی در این رابطه نشستی با فدراسیون فوتبال برگزار کند تا رفع نگرانی‌های ایجاد شده در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین رابطه به زودی جلسه ای در سطح سرپرستان دو فدراسیون برگزار خواهد شد و مسائلی که موجب شده است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به عدم رعایت کامل پروتکل سلامت لیگ های فوتبال احساس نگرانی کند، مدنظر قرار می گیرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه "سعی خواهیم کرد این فدراسیون به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان و نیز تدوین کننده پروتکل های بهداشتی رشته های ورزشی مختلف، همانند گذشته به عنوان ناظر فعالیت خود را دنبال کند،" گفت: در مورد اجرا و نظارت پروتکل سلامت لیگ های فوتبال به دلیل برخی مسائل پیش آمده مسئولیت ها به فدراسیون فوتبال واگذار شد اما در حال حاضر این آمادگی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی وجود دارد تا از طریق ناظران سلامت خود، مجددا نسبت به اجرای درست و نظارت بر رعایت پروتکل ها در این رشته ورزشی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: کرونایی‌هایی که به یک‌باره شفا پیدا کردند!

مسجدی همچنین با اشاره به اینکه چندی پیش تصمیم بر این شد که فرماندهی مقابله با گسترش کرونا در ورزش به صورت دورن استانی انجام و بعضا از ظریق فرماندهی ها و شوراهای تامین انجام شود، عنوان کرد: پس از این تصمیم نظارت و کنترل صورت گرفته در گذشته از طریق هیئت های پزشکی ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ضعیف و یا به نوعی ناقص شد و باید تاکید کنیم که ادامه این رویه نگران کننده است و باید بتوانیم از وجود ۷۰۰ ناظر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی به نحوی مطلوب در این مسیر به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در ورزش استفاده کنیم.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، وزارت ورزش ، ویروس کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت ورزش ویروس کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین