Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرچم سیاه عزا که شب اول محرم بر فراز گنبد حرم سیدالشهداء(ع) برافراشته می‌شود، آماده شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در آستانه ماه محرم کارگاه دوخت پارچه‌های عزاداری شهدای دشت کربلا در آستان قدس حسینی فعالیت خود را آغاز کرده است. در این کارگاه که بیش از 40 نفر فعالیت دارند، پارچه‌های سیاه عزا در ابعاد مختلف منقّش به نام امام حسین علیه‌السلام برای تزئین حرم آن حضرت دوخته و آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته با تلاش خیاط‌ها و فعالان کارگاه دوخت و ‌تزئینات حرم امام حسین علیه‌السلام، روند دوخت پرچم سیاه عزا که هر سال در شب اول محرم بر فراز گنبد حرم امام حسین برافراشته می‌شود، به اتمام رسید.

هر سال در شب اول محرم طی مراسمی پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) که قرمز رنگ است، به رنگ سیاه در می‌آید و در ایام محرم و صفر پرچم‌های حرم‌های کربلا سیاهپوش است. امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم تعویض پرچم حرم‌های امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) بدون حضور زائر و بدون برگزاری مراسم جمعی برگزار می‌شود.

آیین تعویض پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) بدون مراسم جمعی برگزار می‌شودصدیقی: هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند نام امام حسین (ع) را از دل‌ها بیرون کند

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم ماه محرم امام حسین (ع) کربلا بیشتر بخوانید... امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم ماه محرم امام حسین (ع) کربلا پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ حضور جمشید هاشم پور در فیلم «برای مرجان» ۲ وزیر بهداشت: تکلیف کسانی که در مسئله عزاداری محرم از رهبری جلوتر می‌روند روشن است ۳ آیا وضو یا غسل با وجود خالکوبی صحیح است؟ ۴ «مولان» بالاخره در سینماهای چین اکران می شود ۵ ماجرای احسان علیخانی و امیر آقایی چه بود؟/ اولین واکنش تهیه‌کننده آقازاده به انتقادات ۶ گزارش تسنیم از محرمِ تلویزیون| هیئت‌داری شبکه یک و چلچراغ جدید/ "پس از آزادی" نرسید؛ "بوم‌وبانو" و "زمین‌گرم" در راه آنتن ۷ آیت‌الله فاطمی‌نیا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند ۸ جنگ‌طلبِ کاخ سفید در ایران/ خاطرات جان بولتون منتشر شد مهمترین اخبار فرهنگی حاج قاسم جبهه فرهنگی کیست؟/ خیانت به موسیقی دفاع مقدس/ موسیقی در غرب به نقطه پایان رسیده است مروری بر زندگی میثم تمار/ ماجرای پیشگویی عجیب امام علی(ع) از نام و سرانجام جناب میثم تلویزیون در محرم چه برنامه‌هایی دارد؟ آیت‌الله فاطمی‌نیا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند مهمترین اخبار تسنیم لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب الله، امل و جریان ‌آزاد ملی مجلس به مدرس خیابانی اعتماد نکرد لبنان| ارزیابی‌های اولیه از میزان خسارت مادی انفجار بیروت ۴ راه حل همتی به دولت برای تامین مالی سالم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم ماه محرم امام حسین ع کربلا موکب تسنیم ماه محرم امام حسین ع کربلا گنبد حرم امام حسین حرم امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان دربی اصفهان، محرم نویدکیا را روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

علی‌رغم اینکه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه‌دوم موفق شد روی اشتباه خط‌دفاعی ذوب‌آهن صاحب یک ضربه پنالتی شده و شهریار مغانلو که خودش پنالتی را گرفته بود با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرده و گل اول بازی را برای سپاهان به‌ثمر برساند، شعارهای هواداران این تیم علیه کادر فنی و مدیریتی ادامه پیدا کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان از محرم نویدکیا اسم بردند و نام سرمربی سابق و اسطوره‌شان را صدا زدند، هواداران سپاهان در بازی قبلی این تیم مقابل نساجی مازندران هم شعارهایی از این دست سر داده بودند و در دیدار امروز تیم‌شان هم به شعارهای منفی‌شان ادامه دادند.

کد خبر 745571

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد