Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با بیان اینکه کسی که به طرح دولت ایراد می‌گیرد بگوید راه حلش چیست؟ اظهار داشت: با فحاشی و ردیف کردن جملات درشت که مشکلی از کشور حل نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجّت‌الاسلام حسن روحانی، صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ مرداد) در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه کشور را در سخت‌ترین شرایط تاریخ اداره می‌کنیم، شرایط، عادی نیست و دشمنان فکر می‌کردند ما قدرت تاب‌آوری نخواهیم داشت و امروز دو سال و نیم است در برابر این فشار و تهدید و فشار اقتصادی تروریسی علیه ملّت ایران دولت و ملت در کنار هم پابرجا ایستاده‌اند و مسیر و راه خودشان را دارند ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته میدان جنگ، ‌مشکلاتی هم دارد. میدان جنگ،‌ زخمی شدن هم دارد. در میدان جنگ، شهادت هم وجود دارد. میدان جنگ است با ویژ‌گی‌های خودش. خود قرآن هم به این واقعیت اشاره می‌کند که در میدان جنگ فراز و نشیب فراوانی وجود دارد.

روحانی تصریح کرد: خدا می‌تواند در این فراز و نشیب دست ما را بگیرد تا به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به طرح دولت برای گشایش اقتصادی گفت: با اینکه هر سه قوه زحمت‌هایی کشیده‌اید، امّا عده‌ای با هدف دلسرد کردن مردم می‌گویند ممکن است طرح دولت، زحمتی را برای پرداخت در دولت بعد ایجاد کند و دولت می‌خواهد فشار را از خودش بردارد و به دولت بعد تحمیل کند؛ این یک حرف کاملاً ‌بی‌اساس و دروغ است.

روحانی ادامه داد: اینکه ما امروز این همه طرح پتروشیمی داریم افتتاح می‌کنیم و ۱۷ پتروشیمی را افتتاح می‌کنیم اگر کسی بگوید دولت همه‌اش به نفع دولت بعد عمل می‌کند و مرتب، پتروشیمی افتتاح می‌کند و سرمایه دولت بعد را افزایش می‌دهد، این حرف درست است؟ بگوید دولت به‌طور مرتب در پارس جنوبی فازها را افتتاح می‌کند و اثرش برای دولت بعد است. مرتب در روستاها گاز و آب و برق می‌کشد و اثرش برای دولت بعدی است. این حرف کودکانه و بچگانه است. این دولت و آن دولت یعنی چه؟ همه دولت‌ها منتخب و خادم مردم هستیم.

وی با بیان اینکه باید کشور را در شدیدترین شرایط تحریم اداره کنیم و شوخی نداریم، اظهار داشت: کسی که به طرح دولت ایراد می‌گیرد لطفاً ‌بگوید راه حلش چیست. با فحاشی و ردیف کردن جملات درشت که مشکلی از کشور حل نمی‌شود.

رئیس‌جمهور با یادآوری اینکه به مردم عزیز قول داده‌ایم در شرایط تحریم تسلیم نمی‌شویم و به این قول‌مان عمل کردیم، اظهار داشت: اینکه آدمی بیاید حرفی بزند و بعد برود پشت تریبون و حرفی بزند یا مقاله‌ای بنویسد، ما همه یک ملت هستیم و در برابر یک دشمن ایستاده‌ایم. این حرف‌ها یعنی چه؟ 

در حال تکمیل...

منبع: دانا

کلیدواژه: میدان جنگ طرح دولت دولت بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان هامان هاشمی گفت : سال ۱۴۰۳ با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» آغاز شد، اما وجه تمایز این شعار با سال‌ های پیشین تاکید بر مشارکت مردمی در تولید و پیشبرد امور اقتصادی کشور است.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با بیان اینکه شعار سال ۱۴۰۳ همانند یک دهه گذشته حول محور اقتصادی نامگذاری شده است، اظهار داشت: پیام نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردمی در سنوات گذشته در قانون اساسی بر مبنای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره واگذاری کارها به بخش خصوصی رضایت کافی مقام معظم رهبری را جلب نکرده است که امسال قرار است این مهم با مشارکت مردمی محقق شود.

وی اضافه‌کرد: طبق قانون یکی از موضوعات مهم کوچک کردن دولت و کاهش هزینه های جاری دولت است که در نهایت باعث سرعت و چابکی بیشتر آن شود و بتواند به عنوان بالاترین رکن اجرایی کشور به عنوان کارهای نظارتی و ریل گذاری و تمرکز بر کارهای صحیح داشته باشد.

وی براین باور است که یکی از علل نامگذاری سال ۱۴۰۳ با شعار جهش تولید با مشارکت مردمی تلنگر مجددی به همه مدیران دولتی برای واگذاری موضوعات هم در حوزه تصمیم سازی در جایگاه مشورتی و هم در حوزه اجرایی با واگذاری اموری که قابلیت اجرا با بخش خصوصی دیده شده است، را دارد.

هاشمی تصریح کرد: با فرض اینکه برخی موضوعات امنیتی را کنار بگذارید، در سایر مباحث که ریشه اقتصادی دارند بخش خصوصی همیشه نقش آفرینی داشته و دارد و باعث شده که دولت علاوه بر کاهش هزینه ها به وظیفه اصلی خود یعنی نظارت بر اجرای امور توجه بیشتری داشته باشد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران گفت: بنابراین با توجه به شرایط فعلی کشور، در سالهای گذشته شاهد این بودیم که بخش تاکیدی شعارهای سال مبنی بر موضوعات اقتصادی بوده که امسال جهش تولید علاوه بر کارآفرینی بیشتر، نقش آفرینی بیشتر کالاهای ایرانی در بازار داخلی و خارجی را در پی خواهد داشت حال این موضوع با پیوند مشارکت مردمی اتفاق میمون و مبارکی است که می تواند اتفاقات ارزنده ای را منجر شود.

وی اظهارداشت: این مهم بازمی گردد به اینکه مدیران ما چقدر سعی در اجرای صحیح تصمیم گیری ها داشته باشند که امیدواریم با تصمیم هایی که در بدنه دولت و لایه های پایین تر اجرا صورت می گیرد شاهد آن باشیم که بتوانیم اتفاقات بهتری را برای توسعه اقتصادی کشور رقم بزنیم.

هاشمی افزود: حال کمیسیون کشاورزی اتاق ایران آمادگی دارد، در کنار وزارت جهاد کشاورزی برای رفع موانع تولید، افزایش بودجه و رشد تولیدات کشاورزی داخلی واند نقش مشورتی خود را درکنار دولت داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت
  • همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه»، ویژگی برجسته عملیات وعده صادق
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟