Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب سوسیال پیشرو لبنان خواستار تشکیل دولت "فوق‌العاده" برای بهبود وضعیت اقتصادی و بازسازی بیروت شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، ولید جنبلاط، رهبر حزب سوسیال پیشرو لبنان در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با نبیه بری، رئیس پارلمان این کشور خواستار تشکیل دولت "فوق‌العاده" برای بهبود وضعیت اقتصادی و بازسازی بیروت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: دولتی باید تشکیل شود که در وهله اول و پیش از هر چیز دیگری اوضاع اقتصادی کشور را بهبود ببخشد و بیروت را بازسازی کند.

جنبلاط افزود در دیدارم با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه همین مسأله را به او گفتم و تأکید کردم که ما برای خارج کردن کشور از "باتلاق" کنونی نیازمند یک دولت فوق‌العاده هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد که شرطی برای حضور در دولت آینده لبنان ندارد اما دولت باید تشکیل شود تا دولت کنونی به عنوان دولت پیشبرد امور (موقت) فعالیت نکند.

رهبر حزب سوسیال پیشرو لبنان ادامه داد: من نامزدی برای تصدی پست نخست‌وزیری ندارم و طبق معمول درباره هر اقدامی با نبیه بری هماهنگ خواهم بود؛ چراکه امروز مسأله مهم هماهنگی است و زمان مناسبی برای معرفی نامزد نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولید جنبلاط لبنان انفجار بیروت فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • هوش مصنوعی چه نقشی در مدیریت شهر دارد؟
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت