Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:16:33 GMT

مقصد مهاجم پرسپولیس کجا است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۵۰۰

مقصد مهاجم پرسپولیس کجا است؟

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به پیشنهاد تیم چینی پاسخ منفی داده است، قصد دارد فصل آینده در فوتبال اروپا بازی کند.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته خبرهای زیادی از توافق علیپور با تیم «چینگ دائو» چین و امضای قرارداد با این تیم منتشر شد. این در حالی است که علیپور به آنها پاسخ منفی داده است.

این مهاجم پرسپولیس که تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده است، قصد ندارد در کشور چین به فوتبالش ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف گذاری این مهاجم ۲۴ ساله حضور در تیم های اروپایی است تا از این طریق نیم نگاهی هم به تیم ملی داشته باشد.

پیش از این رسانه های پرتغالی خبر داده بودند که تیم هایی چون «ریوآوه»، «ویتوریا گیمارش» و «دی‌فریرا» علیپور را زیر نظر دارند و ممکن است این بازیکن فصل آینده همانند مهدی طارمی سورپرایز جدیدی برای لیگ پرتغال باشد.

علاوه بر این علیپور پیشنهادی را از کشور بلژیک دریافت کرده و ممکن است همانند دیگر بازیکنان فوتبال ایران همچون کاوه رضایی، قلی زاده، میلاد محمدی و بیرانوند در این کشور توپ بزند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین علی علیپور چین تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان