Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی بخشداری کهریزک فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه سران استکباری چاره ای جز پذیرش تفکر انقلابی ندارند، گفت: رسوخ تفکر انقلابی در دنیا باعث تغییر رفتار سران استکبار می شود.

سردار حسن حسن زاده در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقر شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است همچنان که در زمان گذار از مرز ۴۰ سالگی سران آمریکا هشدار کردند که انقلاب اسلامی که موفق شده نظریه ای انقلابی را ابداع و ۴۰ سال از آن دفاع کند در دنیا در حال گسترش است و در صورت عدم مقابله با آن باید به عنوان یک نظام نوپدید آن را بپذیریم چرا که این نوع نظام فکری الگوی دیگر کشورها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و سران استکبار معتقد بودند اگر انقلاب اسلامی از مرز ۴۰ سالگی عبور کند، نظریه انقلابی که امام خمینی (ره) بنای آن را گذاشت و مقام معظم رهبری از آن حفاظت می کند چون به بلوغ سیاسی رسیده چاره ای جز پذیرش آن وجود نخواهد داشت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: تنها یک قدرت جهانی می تواند اینگونه در جامعه جهانی سخن بگوید و مستقیم تهدید و با جرات و جسارت، تهدیدات خود عملیاتی کند، و این واقعیتی است که سالیان سال به واسطه ظهور انقلاب اسلامی، آمریکایی ها عنوان قدرت جهانی بودن خود را از دست داده اند.

 حسن زاده تصریح کرد: امروز اتفاقات در سوریه و عراق به واقع نشان داد که آمریکا تمام شکست های خود را ناشی از بسط و نشر تفکرات انقلابی می داند؛ چرا که هیچ کس را یارای مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی نیست و این درخت تنومند به نقطه ای رسیده که با هر ضربه ای محکم تر خواهد شد.

وی سپس با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری که آمریکا قدرت پوشالی است، گفت: به فضل پروردگار، درایت مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری و پای کار بودن ملت ایران با وجود همه سختی ها و تحریم ها، انقلاب اسلامی از مرز ۴۰ سالگی عبور کرده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه با اشاره به شرایط داخلی و بین المللی آمریکا اضافه کرد: اوضاع آمریکا با توجه به در پیش داشتن انتخابات ریاست جمهوری از یکسو و فشارهای رژیم صهیونیستی از سوی دیگر سبب شده در پی نابودی دست های محکم انقلاب اسلامی بر آید، امری که هر لحظه باعث ذلت این کشور خواهد شد.

سردار حسن زاده افزود: نقطه ای که امروز بر کشور، نظام و انقلاب بر اثر فشارهای سنگین اقتصادی و تحریم ها مستولی گشته نه تنها نمی تواند کشور را از پای درآورد بلکه زمینه را برای اقتدار و قدرت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی فراهم می کند.

این مسئول ادامه داد: تلاش مسئولان برای رونق بخشیدن به حوزه های اقتصادی بدون نیاز به دیگران قطعا امیدبخش خواهد بود و دنیا چاره ای جز پذیرش قدرت انقلاب اسلامی ندارد و باید رفتار خود را در مقابل ما تغییر دهد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یادآور شد: دوران سختی ها در حال سپری شدن است و فشارهای اقتصادی و شرایط ناشی از بحران ویروس کرونا که به برکت انقلاب اسلامی تاب آوری مردم را ارتقا بخشیده به زودی مرتفع خواهد شد.

سردار حسن زاده با بیان اینکه امروز دوران تثبیت انقلاب اسلامی است، افزود: عظمت ملت را نباید تحریف کرد و این راهکاری است که اخیرا مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند و دشمنان انقلاب نیز نمی توانند با القا یاس و ناامیدی، ملت ایران را تضعیف کنند.

در این مراسم از خدمات سرهنگ آرزومندی قدردانی و سرهنگ خداداد کاشفی از فرماندهان گردان فاتحین به عنوان فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله معرفی شد.

برچسب‌ها کهریزک سپاه سید الشهدا باقرشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهریزک سپاه سید الشهدا باقرشهر کهریزک سپاه سید الشهدا باقرشهر فرمانده سپاه سیدالشهدا مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی استان تهران حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سردار محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
در پیام سردار غلامحسین محمدی اصل خاطر نشان شده است: بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، چونان خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوه مند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرور آفرین و ارزشمند "ارتش حزب اللّه" و "ارتش متدِین "از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری و فرمانده معظّم کل قوا( مدظله العالی) گردیدند.
امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند با تمام وجود در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.
در فراز دیگری از این پیام، به هم افزایی ارتش و سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن اشاره و تصریح شده است: امروز، به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان، وحدت، اخوت و هم افزایی مدبّرانه، هوشمندانه و قدرت آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحت زعامت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که موجب جلب رضایت معظّم له و عزّت، امنیّت و آرامش ملّت سرافراز ایران عزیزشده است، دشمنان خبیث و قسم خورده نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نیز علیرغم همه توطئه ها، تهدیدات و القائات شیطانی آن ها سرخورده ومتزلزل و از تلاش های مذبوحانه خویش، مأیوس و ناامید نموده است..
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در بخش پایانی پیام تاکید کرده است: اینجانب صمیمانه، مناسبت مبارک و شکوهمند"29 فروردین ماه" را به عنوان"روز ارتش" به فرماندهان و کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، و تداوم خدمت خالصانه و تلاش مجاهدانه در مسیر پر افتخارحراست از استقلال، تمامیّت و اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ، تحت فرماندهی مدبّرانه فرمانده ومولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ازدرگاه خداوند مناّن آرزومندم..

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • حمایت سران عشایر و طوایف آبادان از عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند